verd86 14 Skrevet 28. December, 2013 Ja så oprandt julen igen engang, og med denne årets uungåelige juleferie det har efterhånden en del år været en fast tradition, at i julen skal der ske noget frækt, tager det sådan som en "god" og varm oplevelse i en kold, ihvertfald relativt og kedelig mørk vinter... men i år havde jeg altså besluttet jeg ville ha noget bang for mine bucks så at sige, både fordi jeg er træt af kedelige piger, der ikke lever op til hvad de lover, og som man får indtryk af med det samme, overhovedet ikke gider være der... og fordi at julemidlerne var lidt tynde i år så det kunne så også kun blive til et forsøg. Derfor valgte jeg så, pga de mange positive anmeldelser at ringe til privat-diskret i bording, og til alt held ville skæbnen altså at Tilde var på vagt denne lørdag Og jeg må sige jeg havde da høje forventninger, ( kan så godt være mine forventninger er relative i forhold til andres, men hvis bare jeg har en dejlig tid, og "føler" at pigen også har det, og der er tid til kælen, så er mine faktisk indfriet ) og jeg skal LOVE for at de blev indfriet ankommer godt 10min før til bording, og går så en lille tur for lige at få lidt frisk luft over på køretuen, (kom lidt langvejs fra) og lige samle mine nerver ja det bliver sku aldrig lettere men tiden går og jeg får slæbt mig hen til indgangen ved huset, og får da også med nød frembragt et lille forkølet bank på døren der stod jeg så og jeg skal gerne indrømme at mine ben dirrede så jeg næsten ikke kunne stå er altid nervøs og lidt små genert når jeg møder nye piger og da døren bliver lukket op, går det faktisk ikke nemmere, har set mange kønne og flotte piger i mit liv, men Tilde slår da dem alle hun har det kønneste og søde ansigt, indrammet i det dejligste lange glatte brune hår. og der står hun så, i stocking og en lille kjole/neglige i en herlig slank figur, altså det er jo så det næsten tager pusten fra en men der er VIRKELIGT ikke ET gram fedt på hendes krop, og allerede efter 2 min var nervøsiteten væk, ligeså køn og lækker som hun er, ligeså sød er hun, dejlig lige til og direkte, også ELSKER jeg bare når man får et dybt kys i velkomstgestus, det er så dejligt.... Men vi fik hurtigt afklaret det kedelige efter en hurtig snak om hvad den næste ALT for korte time skulle indeholde, ( skal ærligt indrømme jeg tror jeg kunne ha brugt hele natten på bare at kigge på hendes dejlige krop mens hun sad der i det julerøde undertøj og smilede frækt mens man blev overdænget med kys Men jeg vil for både min og hendes skyld lade være at gå i detaljer om den mere intime del af samværet, men jeg vil gerne sige det var FANTASTISK!!! intet mindre kan sige det, for at bruge et engelsk citat ( sometimes words just come short ) er meget rammende her, for ord er ikke dækkende. Det var en formidabel kæreste oplevelse, med MAX indlevelse fra begge parter, følte på intet tidspunkt det bare skulle overståest, selv da tiden faktisk var gået havde hun ikke for travlt til en lille snak, et par dejlige kys og kram til at sige farvel på, tror næsten den blev 10-15 over inden jeg gik fra indkørslen, kan godt nok ikke være helt sikker da jeg altså ikke lige kiggede på mit ur inden jeg gik men alt i alt, en ubeskrivelig oplevelse der 110% kan anbefales og stensikkert gentages Tilde er virkelig en ener. Ja men jeg håber ikke i syntes den blev alt for kedelig og monotom at læse, og selv om jeg er rimlig ny, og ikke har mange indlæg på bagen på denne site at i vil tage hvad jeg siger for gode varer og ikke snyde jer selv for et besøg med formidable Tilde. Ellers god jul og godt nytår til alle herinde og i det nye år, god jagt på guldet i know i will 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1681 Skrevet 28. December, 2013 Tak for en fin anmeldelse. Jeg besøgte selv Tilde i dag for 5. gang og kan nikke genkendende til nærmest alt hvad du skriver. Hun er bare den bedste - eneste minus er at hun er utrolig vanedannende. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
verd86 14 Skrevet 28. December, 2013 (edited) tak for det Lange har da også selv nydt godt af dine og nogle andre faste skribenter herinde, også især Manica, jeg er ved at knække af grin hver gang jeg læser et af hans indlæg og ja hun er EKSTREMT vanedannende Redigeret 28. December, 2013 af verd86 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg