Hop til indhold
Arne Diller

Arne diller´s adventskalender Vol. 2 Sweet and Hot

Recommended Posts

Julen stod for døren, og det var tid til at hænge julesokken op på kaminen. Så kunne Julemanden svinge forbi om natten, og fylde gaver i til alle de søde drenge, og piger. Børnene fik adventskalender. De skulle jo have noget de kan hygge med, for ligesom at varme op til julen. Men Arne Diller fik ingen ting, så han måtte selv finde på noget at hygge med. :cool:

Beklager i først får historien nu. Men der har jo været tryk på i hele julemåneden.

Nå der var heller ikke optræk til adventsgave denne uge, så jeg måtte selv tage sagen i egen hånd.

Ind og søge på internettet, og ser en annonce som jeg mange gange har studeret, dog uden at gøre mere ved det.

https://annoncelight.dk/annonce/92710/sweetandhot-fraek-tusset-dansk-q-i-vanloese-fredag-til-soendag-sms-81666478

Der er et tilbud med 15 minutter med græsk og megafransk til 600,- og det passer jo pænt ind i julebudgettet.

Nu skal det være, så jeg sender en sms til den skønne, for at lave en aftale.

Det er lidt sjovt, hun vil gerne lige vide lidt om kunderne, før hun bestemmer sig for en aftale. Ok, jeg svarer høfligt på anmodningen, og så har vi en aftale.

Op på jernhesten og kursen mod Vanløse. Jeg finder hurtigt adressen, og sender en sms, da jeg er lidt for tidligt på den. Vent lige 10 minutter er svaret. Ok, jeg venter spændt. Et par minutter senere kommer en ny sms. Så er der adgang. Jeg skynder mig hen og ringer på, og bliver lukket ind af en høj slank dame. Hun er meget imødekommende, og forklarer, at hun selv lige er landet.

Jeg bliver vist ind i et dunkelt lokale, med et kors på væggen, og andre remedier som får min interesse til at falde en anelse. Hun beroliger mig dog med, at der også er andre der lejer lokalerne. Tak for info, så er jeg klar igen. Og så tager fanden ellers ved madammen. Hun overtager styringen fuldstændigt, og vil meget gerne kysse. Det er jeg ikke så glad for, men det går nok. Hun går i gang med at hive mine bukser ned, og så får jeg ellers et gigant blowjob. Hold da kæft hvor kan damen guffe gren. Hun er simpelthen røget ind på en absolut top 5 over de blowjobs jeg gennem tiden har fået (og det er mange)

Jeg kan dog stadig tænke klart nok til, at jeg også lige skal have en tur i ”nummeren” Det får jeg fremstammet, og jeg tror sgu hun bliver lidt skuffet over, at jeg sådan afbryder hendes forehavende. Men hun finder et gummi frem, og indtager doggy position, og så er der ellers indtrængning. Dejlig stram, og hun kan vidst lide det. Der bliver pumpet løs, og efter lidt tid forklarer hun, at jeg nok kan komme dybere ind hvis hun ligger på ryggen. Det må prøves, og jeg tror faktisk hun har ret. Men alting har jo en ende, og jeg bliver nødt til at lade skuddet gå. Efter jeg har prustet færdig, kigger hun igen forurettet på mig. Hun havde da regnet med at skuddet skulle gå i munden som aftalt. Nå ja, men jeg kunne jo ikke holde mig længere. Nå, men så vil hun i hvert fald have lov til at sutte lidt mere, og det kan man jo ikke nægte en rigtig kvinde. Så hun sutter lystigt på resterne af dilleren, indtil hun efterhånden indser, at det altså er ”game over”.

Jeg ligger og puster ud, og så får vi ellers en længere hyggesnak om alt fra suspekte kunder, til det at drive egen forretning. Ud fra vores snak, har en stærk mistanke om, at hun absolut ikke er tabt bag en vogn. Hun arbejder der kun en gang imellem for sin egen skyld, og så pengene selvfølgelig.

Næste gang, siger hun,  skal jeg lade hende selv styre det der med blow. Og det vil jeg så prøve at huske til næste gang.

45 minutter senere og 600,-  fattigere stod jeg på gaden igen. Ja, så var det jo lige som om, at julemanden alligevel ikke havde glemt Arne Diller.

Gentagelsesfaktor: 100%  ( jeg skal jo lige have det der blow) :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også været der og kan kun nikke genkende det. HUn er helt bestemt uden for kategori, skal helt sikkert besøge hende i det nye år igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...