Hop til indhold
chubbyjomfru

Trans Tania

Recommended Posts

Jeg har idag besøgt trans Tania

https://annoncelight.dk/showad/376477

Dette er min første gang med en trans og en glædespige generelt.

Jeg blev budt indenfor i af hende selv, kun iført trusser og bh. Hun ligner sig selv som på billederne.

Stedet var et gammelt slidt hus.

Vi gik ind i et stort værelse og smed tøjet, vi suttede først hinanden på skift, uden gummi. Og hun blev knald hård! Jeg sagde at jeg gerne ville være både aktiv og passiv. Hun startede med at kneppe mig! Lidt vild i starten men det gik. Hun spillede min pik samtidig, og da jeg kom tættere og tættere på klimaks, kunne man godt mærke hun ville have det overstået. Hun blev ved, selvom man prøvede at lægge en dæmper på. Hun spurgte om jeg ville smage hendes mælk, og ja tak, hun kom en fornuftig potion.

Vi havde aftalt 30 min, men stod ude på gaden igen efter 18-20 stykker. Hele oplevelsen kostede 1000 kr.

Alt i alt er det ikke en oplevelse der behøver gentage sig, hun var vildt flink, lignede sine billeder, total glat over det hele.

Stedet var noget ikke noget at prale af.

Tvivler på pikken er 20, som hun skriver, nærmere 14-16, men den er hård!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Salesman

Hvordan er parkering og adgangsmuligheder ved huset ? Er det diskret ? Overvejer lidt at hun skal være ts debut 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi hende, gør det ikke igen. Nok bliver hun hård og knepper hårdt. På med gummi på begge, sutte i 1 -2 minutter også vil hun kneppe, måtte ikke knep hende, var ellers aftalt. 
Hun er pænest på billeder, lig 20 kg til.

Kommer ikke igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde ellers overvejet at besøge hende nu hun er i Aalborg. Men jeg springer over efter den anmeldes som Qwerasdf lige har skrevet 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende her i dig.

Steder er som beskrev Ok lidt slidt men det er det jo ofte.

selve Tania hun mødte mig i det sorte undertøj hun har på i sine billeder.

Hun ligner det hun gør på billederne + et par ekstra kilo.

Vi startede med at jeg suttede hende og ja hun bliver hurtigt hård, meget hård.

derefter suttede hun mig. Og så begyndte hun at kneppe mig, hun vil helst være din som knepper og det var fint med mig, som hun skriver det er hård knep hun udfører, de først par stød skulle man lige have ind og så var det enlig super godt.

hun spillede pik på mig lidt i mens, jeg valgte at støde i mod hende i mens for at få det lidt mere hårdt. Det tændte hun på.

Da jeg kom spurgte hun om jeg vil have hendes sperm og det var et ja, hun kommer ret meget, jeg valgte at tage det i munden, så være lige klar på der er meget mere end man lige tror.

alt i alt fin oplevelse men de fleste har nok ikke brug for mere end 30 min med hende.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...