Hop til indhold
Dicki

Monik Sweet girl in Skive

Recommended Posts

Mandag aften syntes jeg det var blevet tid til at besøge én af de kønne piger på Annoncelight.

Valget faldt på Monik – ”Sweet girl in Skive”. Hun holder til tæt på Skive.

Er man til petit piger, så er Monik helt ideel. Jeg blev modtaget med et stort smil og hun er i det hele taget meget lattermild. Et kønt ansigt og i mine øjne en rigtig flot krop. Selve agten nød jeg meget. Monik var meget aktiv og foreslog selv forskellige stillinger.

Opgangen til lejligheden kunne godt trænge til lidt rengøring, men lejligheden var ok.

De bedste anbefalinger fra mig og hvis jeg finder lidt kroner på bunden af sparegrisen, så kan de meget vel gå til et besøg hos Monik.

https://annoncelight.dk/showad/330232

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Desværre ingen kys, men masser af kram.

Har besøgt Emma i Hampen en del gange og hos hende bliver man virkelig "snavet i gulvet". (Hvis man har en god mundhygiejne)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Emma er kun i Hampen ca. hver anden måned. Vil skyde på hun er der igen i august. Det er åbenbart det samme link alle pigerne bruger, bare med andet indhold.

Tjek "Hampen" ind imellem, så dukker Emma pludselig op. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej med jer 

jeg kan kun sige jer at Monik hun er bare en super sød smuk kvinde der bare kan noget de færreste kan. 
hun får 10 ud af 10 :wub:

men hun fortalte mig at hun tager hjem om en uge :-| :-| :-|

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smed skrev, for 6 timer siden:

 

jeg kan kun sige jer at Monik hun er bare en super sød smuk kvinde der bare kan noget de færreste kan. 
hun får 10 ud af 10 :wub:

Hvad er så det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...