Hop til indhold

Monik Sweet girl in Skive

Featured Replies

Skrevet

Mandag aften syntes jeg det var blevet tid til at besøge én af de kønne piger på Annoncelight.

Valget faldt på Monik – ”Sweet girl in Skive”. Hun holder til tæt på Skive.

Er man til petit piger, så er Monik helt ideel. Jeg blev modtaget med et stort smil og hun er i det hele taget meget lattermild. Et kønt ansigt og i mine øjne en rigtig flot krop. Selve agten nød jeg meget. Monik var meget aktiv og foreslog selv forskellige stillinger.

Opgangen til lejligheden kunne godt trænge til lidt rengøring, men lejligheden var ok.

De bedste anbefalinger fra mig og hvis jeg finder lidt kroner på bunden af sparegrisen, så kan de meget vel gå til et besøg hos Monik.

https://annoncelight.dk/showad/330232

Skrevet

Hvad med kys og kram, især kys, gør hun det og er det med tunge:)

Skrevet
  • Author

Desværre ingen kys, men masser af kram.

Har besøgt Emma i Hampen en del gange og hos hende bliver man virkelig "snavet i gulvet". (Hvis man har en god mundhygiejne)

Skrevet

Vi du sende et link i pb

Kan finde en gammel anmeldelse, men i
linket hun hedder ikke emma:)

Skrevet
  • Author

Emma er kun i Hampen ca. hver anden måned. Vil skyde på hun er der igen i august. Det er åbenbart det samme link alle pigerne bruger, bare med andet indhold.

Tjek "Hampen" ind imellem, så dukker Emma pludselig op. 

Skrevet

Hej med jer 

jeg kan kun sige jer at Monik hun er bare en super sød smuk kvinde der bare kan noget de færreste kan. 
hun får 10 ud af 10 :wub:

men hun fortalte mig at hun tager hjem om en uge :-| :-| :-|

Skrevet
Smed skrev, for 6 timer siden:

jeg kan kun sige jer at Monik hun er bare en super sød smuk kvinde der bare kan noget de færreste kan. 
hun får 10 ud af 10 :wub:

Hvad er så det?

Skrevet

Nogen der kan sige noget om hendes priser? Kan ikke umiddelbart se noget. Kan heller ikke se noget om højde osv.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.