Hop til indhold
Arne Diller

Arne diller´s adventskalender Vol. 1 Relax Time

Recommended Posts

Julen stod for døren, og det var tid til at hænge julesokken op på kaminen. Så kunne Julemanden svinge forbi om natten, og fylde gaver i til alle de søde drenge, og piger. Børnene fik adventskalender. De skulle jo have noget de kan hygge med, for ligesom at varme op til julen. Men Arne Diller fik ingen ting, så han måtte selv finde på noget at hygge med. :cool:

Beklager, at i først får historien nu. Men der har jo været tryk på i hele julemåneden.

Vejret var koldt og blæsende, og jeg trængte til lidt velvære. Så jeg skimmede internettets udbud, og faldt over annoncen fra Relax Time på Adelgade, i hjertet af København. Jeg ringende for at bestille tid til en omgang wellness, og fik en aftale en time senere.

Ind i kareten og så af sted mod kongens København. Det er svært at finde parkeringspladser i byen, men efter at have cruiset lidt omkring, var der endelig en plads til køretøjet.

Jeg ankommer planmæssigt, og til min store overraskelse er det en gammel kending fra 505, som tager i mod. Jeg bliver vist inden for, og det er altså nogle rigtig flotte lokaler de holder. Jeg når lige at hilse på indehaveren også, og bliver så efter min obligatoriske tur på toilettet, vist ind på et af værelserne. Jamen hvad er nu det?? Der er jo himmelseng i værelset. Det har jeg slet ikke set siden jeg var dreng, så bliver det måske jul alligevel?

Det viser sig at det er min søde veninde der skal servicere mig, og det er jeg kun glad for. Vi har nemlig et vældigt fint kendskab til hinanden fra tidligere.

Af med tøjet og op på platformen. Hvad vil have spørger den søde. Hmm, jeg vil gerne have det hele, for julemanden har vidst glemt mig i år.

Hun smiler sødt og stiger ud af tøjet, og kommer op til mig.

Jeg må vel hellere få lidt massage først, så jeg kan komme af med julestresset. Og så går hun i ellers i gang med en aldeles kompetent massage, og vi hyggesnakker om løst og fast imens. Efter en halv times tid, må jeg hellere vende mig om. Her ser jeg lige ind i øjnene på en dejlig nøgen pige, og forstår ligesom at nu skal der vist andre boller på suppen.

Det er blevet tid til B2B, og det gør hun jo vældig flot. Resultatet udebliver da heller ikke, og pludselig er det tid til både fransk og gensidig. Uh, det her holder ikke længe, så gummi monteres, og den skønne sætter sig op i sadlen. Hu hej det går der ud af, både forfra og bagfra, og såmænd også i missionæren. Men alting har jo en ende, så vi må nok hellere slutte med en doggy.

Som sagt så gjort, og efter pæn aftørring, er der tid til lidt efter massage. Med totalt afslappende følelse i samtlige lemmer, blev det tid til afsked med håbet om et snarligt gensyn.

En time og 20 minutter senere, og 1.500,-  fattigere, stod jeg atter på gaden, med troen på at julemanden måske findes alligevel.

Gentagelsesfaktor: 100%

Men det må lige vente til julen er overstået.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...