Gangbang 602 Skrevet 19. Juli, 2023 Randers centrum Mandag d. 24/7 fra kl 19 til 21 Liderlig nymfe fræk lækker tøs midt 30erne søger en masse frække mænd til cremepie. Elsker sperm, jo mere, jo bedre. Knep mig i alle huller og eller flere i fissen, mundknep/gag, spyt på mig, sprøjt på mig, kom i min mund, kom i mit ansigt Gør hvad du vil med mig. “Næsten” Krav fra tøsen er der er kondom på ved anal og skifter kondom hvis man skifter hul. Ønsker du slikke mig ren, må du gerne det. Næsten alt er tilladt - dog ikke fisting. Hun tilbyder sex uden kondom men det selvfølgeligt tilladt at bruge kondom hvis man ønsker det Der er mulighed for bad (vær gerne trimmet forneden) Der er øl/vand Så kom frisk gutter og tilmeld jer dette gangbang så i får en god oplevelse og tøsen får en masse sperm fantasier opfyldt/udfyldt Vælg mellem 1 time 1000 kr. 2 timer 1500 kr. Vigtigt at skrive om man vil deltage 1 eller 2 timer Ved 1 time venligst skriv fra hvornår Tilmeldning på følgende mail [email protected] Skriv venligst Randers ved tilmedling/spørgsmål DISKRETION: forventes fra alle sider Og husk nu at undersøg om i kan den dag inden i tilmelder jer Afbud senest 24 timer før. Vi forbeholder os retten til aflyse ved for få tilmeldte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hjlarsen 35 Skrevet 20. Juli, 2023 Hvad med lussinger og smæk/spank i måsen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 602 Skrevet 20. Juli, 2023 hjlarsen skrev, 1 time siden: Hvad med lussinger og smæk/spank i måsen? Lussing springer hun over til gb men et godt klart i røven siger hun ikk nej tak til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hjlarsen 35 Skrevet 20. Juli, 2023 Ok, tak for svar. Du skriver, det springer hun over til gb, kan man få hende udenfor gb hvor hun tager imod lussinger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg