Hop til indhold
Thomas.Pedersen

Mille Svenstrup

Recommended Posts

Har for nogle måneder siden besøg Mille i Svenstrup, og vil gerne dele mine oplevelse med Jer. Skal jo bruge juleferien på et eller andet ;-)

 

Jeg var en tur i det nordjyske, og ringede derfor til Mille, der dirigerede mig til et diskret hotel, med indgang udenom receptionen. Det virkede super!

 

Mille åbnede døren, og sikken pige. Hun er rigtig køn, og har nogle lækre store bryster. Desværre havde hun haft et lille uheld med noget ansigtsbehandling, så hendes kinder var meget røde lige den dag. Hun var lidt træt af det, da det var mit første besøg hos hende. Det var slet ikke et problem, og havde hun ikke selv sagt det, havde jeg næppe tænkt videre over det. Men hun lovede at jeg skulle få fuld valuta! Så jeg lagde 1000 kr for en halv time.

 

Da jeg havde kørt et godt stykke, tog jeg et hurtigt bad, og satte mig til rette i sengen, mens Mille også tog en skyller.
Mille kom ind i "arbejdsværelset", iført lækkert frækt undertøj, som absolut ikke skjulte hendes dejlige bryster. Satte sig ved siden af mig, og begyndte at kysse mig ret intenst, mens hendes hænder gik på opdagelse over hele min krop.

Jeg fik hende lagt på sengen, og begyndte at kysse hendes krop, mens jeg bevægede mig ned mellem hendes ben, til en lækker stram glat mis. Hun nød tydeligvis at blive slikket og få finger, og jeg er ret sikker på hun ikke fakede da hun kom. Kunne ihvertfald mærke hendes mis trække sig voldsomt sammen.

 

Mille gik derefter igang med fransk (havde ikke bestilt super, så det var med var med gummi), imens hun legede med sig selv. Hun fandt en lille dildo frem, og spurgte om ikke vi skulle lege med den. Så vi endte i en 69'er, hvor jeg legede med hendes dildo i hendes mis. Det tændte mig vildt, da hun virkede meget oprigtig i hendes ønske om at lege.

Efter nogle minutter ville hun have pik, så jeg fik hende lagt på ryggen i en missionær, indtil hun spurgte om ikke hun måtte ride mig. Og det kan man jo ikke nægte en pige ;-) Hun var vildt liderlig, og på et tidspunkt var jeg lidt i tvivl om, om det var hende eller mig der skulle have en "behandling". Hun sad og vippede frem og tilbage, så hendes klit kørte frem og tilbage mod mig, og endte med at komme i et ordentlig brag. tror hun var lidt flov over at liderligheden var løbet af med hende, men jeg synes det var SÅ frækt, hvilket jeg sagde til hende, hvorefter hun smilte, og fortsatte rideturen lidt mere op-ned-agtigt, så hendes bryster hoppede i takt. Lækkert!

 

Efter nogle minutter sagde hun, at hun ville tages hårdt i doggy, så op på alle 4, og fuld fart frem..!! Jeg fortalte hende at jeg var tæt på at eksplodere, og så overraskede hun mig. Hun spurgte om jeg ville have lidt mere fransk. Egentlig ville jeg bare gerne køre på et minuts tid mere, og så fyre kanonen af. ;en jeg lod mig overtale til at stille mig foran sengen. Og så valgte hun at afmontere gummiet hvorefter hun suttede løs på kalorius! Jeg er slet ikke sikker på hun normalt tilbyder superfransk, og jeg havde slet ikke betalt for det.Hun blev ved lige indtil jeg var ved at komme, og de sidste 10 sekunder var det ren håndarbejde mens jeg kom ud over hendes dejlige bryster. Da jeg var tappet helt, legede hun videre med tungen, og fik lov at smage en lille smule af de dyrbare dråber ;-)

 

Jeg var vildt overrasket over at hun sådan tog styringen, men absolut kun på den gode måde! En af de absolut bedre oplevelser i denne branche. Jeg har sidenhen besøgt Mille et par gange, og hun husker mig hver gang. Jeg ved ikke om hun giver den lidt ekstra når jeg er der, eller hun bare er sådan. Men jeg kommer med sikkerhed tilbage!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest issen

Davs det tror jeg ikke det. Hun er også ældre. Hun er kun i Ålborg og Frederikshavn .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der har besøgt hende for nyligt?

Har haft ringet og skrevet til hende en del gange idag, da jeg så i EB at hun var at træffe i Fr-havn.

Er hun normalvis svær at få en aftale i stand med?

Nå, men håber lige hun er på en af de nærmeste dage, så må jeg se om jeg kan fange hende på Tlf der:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

F skål står der i annoncen.

Ville smadder gerne møde pigen, men hun svarer hverken når jeg ringer eller sms'er;-( Måske det har været en travl dag for hende;-)

Prøver at kontakte hende næste gang hun annoncerer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan tilslutte mig dem som har forsøgt at få fat i hende forgæves.

Har ringet flere gange, skrevet SMS osv. Men intet svar.

Det er lidt en skam, men jeg indstiller "jagten" på min oplevelse med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har haft ringet til hende i Svenstrup og fik forbindelse, men så blev røret lagt på. Da det var sket 2 gange droppede jeg det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...