Hop til indhold
skytten75

Lunah 18-7 hos Haderupdreams.

Recommended Posts

Var til gb hos Lunah onsdag i sidste uge. Var ikke længe om at beslutte det helt klart skulle gentages. 

 
Det blev så Idag hos Haderupdreams igen denne lækre kvinde holdt gb.
 
Denne gang var det muligt at deltage i 1eller 2 timer. For de som ønskede 1 time var det muligt fra 12-13 eller fra 1315-1415.
 
Fra 12-13 var der 3 deltagere. Fra 1315-1415 var vi 4.
 
Der blev lagt stille og roligt ud med kyssen og kælen på Lunah mens hun stod op, samtidig brugte hun sin hånd på os. Derefter lagde Lunah sig på sengen og hun blev knaldet i flere stillinger i begge huller. Imens hun blev knaldet eller slikket gav Lunah fransk eller brugte hånden på de som ikke knaldede.Afslutning med sprøjt på hende undtagen i hovedet er også muligt. Det var bare så bundfrækt at deltage i.At se denne skønne kvinde servicere andre,imens man lige tog en lille pause var virkelig frækt. Lunah var på i begge 60 minutter, på nær når hun lige skulle have noget at drikke (forståeligt nok) ligesom vi også fik tilbudt vand. Hun er samtidig meget opmærksom på alle deltagerene, samt god til at tage initiativ.Hvis I får muligheden for at deltage i et gb med hende, går I ikke forkert her. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for de super fede oplevelser..  både den anden dag.. Men også idag ..

Det var en sand fornøjelse..  og helt sikkert ikke sidste gang jeg vil gøre det.. :wub: 

Glæder mig til at se dig igen :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
White hammer skrev, for 1 time siden:

Du deltog simpelthen i 2 gangbang på samme dag med kun 15minutters mellemrum. Du da for vild.

Korrekt deltog i 2 timer. Var ikke itvivl om at deltagelse skulle være 2 timer, efter jeg havde oplevet Lunah ugen før.Det var bare frækt, så 2 timer er meget passende for mit vedkommende.

Redigeret af skytten75
G

Del dette indlæg


Link til indlæg
skytten75 skrev, for 22 timer siden:

Korrekt deltog i 2 timer. Var ikke itvivl om at deltagelse skulle være 2 timer, efter jeg havde oplevet Lunah ugen før.Det var bare frækt, så 2 timer er meget passende for mit vedkommende.

Ved du hvor,og hvornår den kære Lunah arbejder igen?,ikke nødvendigvis til et gangbang?  Kender du noget til en Lady Hera som står til at være i Haderup imorgen,og tænkte hun måske var et besøg værd,nu hvor jeg alligevel er derovre omkring imorgen med bilen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
White hammer skrev, for 51 minutter siden:

Ved du hvor,og hvornår den kære Lunah arbejder igen?,ikke nødvendigvis til et gangbang?  Kender du noget til en Lady Hera som står til at være i Haderup imorgen,og tænkte hun måske var et besøg værd,nu hvor jeg alligevel er derovre omkring imorgen med bilen.

@White hammer Ifølge Lunahs annonce kommer hun til Valby 11-12 august. Kan ikke svare på om hun er på inden da.

Lady Hera kender jeg ikke. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
White hammer skrev, for 1 time siden:

Kender du noget til en Lady Hera som står til at være i Haderup imorgen,og tænkte hun måske var et besøg værd,nu hvor jeg alligevel er derovre omkring imorgen med bilen.

Jeg kan se fra tidligere opslag.. hvor du selv har svaret.. den 27 august 2022.. 

Hvor du omtaler Lady hera...

Med et svar... der lyder som om.. at du har besøgt hende.. :rolleyes:

Måske jeg læser forkert. så beklager jeg..

 

Men jeg kan ihvertfald kun anbefale at besøge Lady hera. Hun er gude smuk og piv fræk.. og så er hun altid i super godt humør .. og giver ihvertfald altid mig et smil på læben når vi er sammen.. 

 

 

(Hvornår jeg selv er aktiv igen.. er ihvertfald I Valby Den 11 og 12 august...

Måske før.. Men det ved jeg ikke med sikkerhed endnu...) 

 

Kan du have en skøn aften.. <3:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
skytten75 skrev, den 18.7.2023 at 20:16:

Var til gb hos Lunah onsdag i sidste uge. Var ikke længe om at beslutte det helt klart skulle gentages. 

 
Det blev så Idag hos Haderupdreams igen denne lækre kvinde holdt gb.
 
Denne gang var det muligt at deltage i 1eller 2 timer. For de som ønskede 1 time var det muligt fra 12-13 eller fra 1315-1415.
 
Fra 12-13 var der 3 deltagere. Fra 1315-1415 var vi 4.
 
Der blev lagt stille og roligt ud med kyssen og kælen på Lunah mens hun stod op, samtidig brugte hun sin hånd på os. Derefter lagde Lunah sig på sengen og hun blev knaldet i flere stillinger i begge huller. Imens hun blev knaldet eller slikket gav Lunah fransk eller brugte hånden på de som ikke knaldede.Afslutning med sprøjt på hende undtagen i hovedet er også muligt. Det var bare så bundfrækt at deltage i.At se denne skønne kvinde servicere andre,imens man lige tog en lille pause var virkelig frækt. Lunah var på i begge 60 minutter, på nær når hun lige skulle have noget at drikke (forståeligt nok) ligesom vi også fik tilbudt vand. Hun er samtidig meget opmærksom på alle deltagerene, samt god til at tage initiativ.Hvis I får muligheden for at deltage i et gb med hende, går I ikke forkert her. 
 

Hvordan er Lunahs kropsform i virkerligheden? Er hun kvinde med store former? Og en fyldig numse? Jeg kan godt lide kvinder med former. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...