sejer 319 Skrevet 18. Juli, 2023 https://annoncelight.dk/showad/375559 Hvem mon har besøgt Kriss88 og vil fortælle om det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 319 Skrevet 30. Oktober, 2023 Nu er hun i Kolding. Nogen der har prøvet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ståpik 202 Skrevet 30. Oktober, 2023 sejer skrev, for 5 timer siden: Nu er hun i Kolding. Nogen der har prøvet? Det ligner godt nok et par store og tunge bryster hun hiver ud af hendes bh da..wauw Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bette mand 113 Skrevet 14. November, 2023 Jeg skrev med hende idag, hun skriver hun er i Odense igen. Fik et par billeder af hende, men vi fik ikke en aftale istand håber dog det lykkes imorgen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ståpik 202 Skrevet 15. November, 2023 Men hvor lyserød syns i egentlig hendes fisse er? Som hun skriver i sin tekst. Jeg undres nu lidt om det ikke bare er en Fake profil. Men ved selvfølgelig intet! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 319 Skrevet 28. Marts Har besøgt hende i Kolding idag Langfredag. Det var en KATASTROFE. Fake foto, Fake video med de tunge babser, en ovevægtig ukrainsk kvinde åbnede døren, hun kunne KUN ukrainsk. Hvordan hun svarer på fornuftigt dansk ?? Der må være en dansk bagmand, tror ikkr Google Translate kan klare det. Jeg gik........ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 319 Skrevet 12. Juli ADVARSEL Nu er denne annonce på igen, og det var TOTAL FAKE da jeg besøgte kvinden den 28. marts. Det var en Ukrainsk kvinde der intet anede om aftalen, og kun kunne snakke sit eget sprog, og fotos var fake. Måske har det ændret sig, men vær forberedt på noget helt andet end hvad der står i annoncen......... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nillerniller 587 Skrevet 21. Juli (edited) Tænker hun har opdaget, at så store bryster tiltrækker mænd, uanset om der så stor PIV RINGE SERVICE, SE MEN IKKE RØRE i panden på hende! Ligesom den anden storbarmede ofte i Nordjylland, jeg har glemt navnet på Redigeret 21. Juli af nillerniller Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg