Hop til indhold
SpankingSub

Jo vildere jo bedre, eller ikke

Recommended Posts

Foranlediget af en anden tråd og for ikke at afspore den tager jeg Jyske Cocos spørgsmål op her. 

Citat:

En anden vinkel hvorfor skal i slave mænd blive så vild, for 20 år siden var det mere almindelig Domina i dag, er det lort, blod mm. 

Inden af jer er stoppet op og sagt til jer selv, det er okay med ikke alt prøves, noget må godt forblive som en fantasi. 

citat slut

Selv har jeg været med i 20-25 år, som har været en rejse fra det meget blide sm til det lidt hårdere, en udvikling som tog rigtigt fart i 2014 hvor jeg kom på kontrakt hos en fantastisk Domina

Allerede den gang indgik lort og blod i hendes leg med slaverne, men for mig var det smerte og særligt pisk der indgik i legen, som belønning gav hun mig hendes urin at drikke. Jeg var stolt når min krop havde mærker efter pisken og taknemmelig når jeg drak hendes urin.

Men der hvor hun og nogle få andre dominaer gør en forskel er at de har lysten og fantasier. Det at man, som slave, ser lysten i dominaens øjne når hun pisket dig gør hele forskellen. 

Jeg er helt med på at nogle tænder på det perverse i at en kvinde skider dem i munden, hvor andre ser det som den ultimative hengivenhed at æde lorten.

For mig er målet, at tage så megen smerte i form af pisk at dominaen er tilfreds, og så er vi tilbage i, at hun skal have lyst til legen, for ellers kan hun ikke blive tilfreds da det så kun er et midle til at tjene penge

Legen med nåle fylder også en del i min fantasi, noget som har udviklet sig fra et par nåle i forhuden, nåle i brystvorterne, til lange nåle gennem nosserne

Så at være BDSM slave er en rejse mod ukendt mål, men som Jyske Coco skriver er det så nødvendigt at det skal være så vildt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
SpankingSub skrev, for 3 minutter siden:

er det så nødvendigt at det skal være så vildt?

Meget lidt af det vi bruger vores liv til er nødvendigt. Det betyder ikke at vi ikke skal gøre det der giver os glæde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Folk er heldigvis forskellige. Og gennem min tid som glædespige har jeg gennem mine forskellige gæster både udforsket og fundet nogle af mine egne grænser, hvilket jeg er taknemmelig for.

Men det at få lov til at være en del af mine gæsters søgen efter grænser og fantasier de har. Det har været fantastisk at få lov til, at være en del af. Og jeg er beæret over de som valgte mig, som den de ønskede at gøre det med. 

Som sub skriver har det fra start været vigtigt for mig kun at hjælpe med de ting, som jeg selv har fundet spændene og frækt :wub: da det der er vigtigt for mig er at yde den bedst mulige service og give den bedste oplevelse til gæsterne som jeg kan. Hvilket ikke havde været muligt hvis ikke jeg selv har lyst/interesse i hvad der indgår i legene. 

Og hvis man har en brændende fantasi, som vokser indeni og man kan mærke man har lyst til at gøre den til virkelighed. Så synes jeg bestemt vi selv beslutter og bestemmer om det er nødvendigt eller ej. Så i virkeligheden mener jeg det er lidt dømmende overhoved at lave sådan et opslag, for kun den med fantasien bestemmer hvornår eller om, deres fantasi skal laves om til virkelig leg. 

Redigeret af Frække Tanja

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, 1 time siden:

i virkeligheden mener jeg det er lidt dømmende overhoved at lave sådan et opslag, for kun den med fantasien bestemmer hvornår eller om, deres fantasi skal laves om til virkelig leg. 

Du kan have ret i at indlægget kan virke dømmende. Det er absolut ikke hensigten, mere, som du også skriver, at det er din fantasi som styre dine lyster, og ikke lader dig styre af hvad andre gør.

Bør også tilføje at jeg vil hellere lege med en uerfaren domina som har lysten og nysgerrigheden end en uden lyst eller erfaren domina som har tabt lysten.

Dog er jeg dømmende hvis der i legen indgår ulovligheden samt hvis der med hensigt opstår skader som ikke kan oprettes igen

Redigeret af SpankingSub

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når  vi  befinder  os  indenfor  købesex,  er  der  selvfølgelig  en  risiko  for  at  det  der  sælges  blot  er  for  at  tjene  penge,  men  jeg  tvivler  især  når  vi  bevæger  os  ud  i  det  mere  specielle.

Heldigvis  for  os  mennesker  udvikler  vi  os  igennem  livet.  Jeg  har  prøvet  lege  som  jeg  for 10 år  siden  ville  have  fundet  direkte  ulækre.  Jeg  har  afprøvet  grænser, prøvet  ting  som  kun  skulle  prøves  en  enkelt  gang.  Jeg  har  fantasier  som  jeg  ikke  har  udlevet  endnu, fordi  muligheden  ikke  har  været  der.  Jeg  har  fantasier  som  skal  forblive  fantasier.

Nyd  og  leg med  det  der  tænder  dig,  sammen  med  ligesindet,  og  lad  andre  have  deres  lege  uden  at  dømme  dem  for  vilde. 

Redigeret af lejogbrug
Slåfejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min fantasi handler mest om at blive bundet og kvalt under sex, og jeg var hele livet meget flov over mine 'unormale' og potentielt farlige lyster og mit hemmelige sexliv med mig selv, men min faste, meget åbensindede gp sagde engang til mig efter en kvæleseance, at jeg vist ikke var så unormal, som jeg selv gik og troede, og holdt derefter et lille foredrag om hvordan iltmangel i hjernen påvirker sexlyst og orgasme. Noget jeg også selv opdagede for 30-35 år siden. Min konklusion er derfor, at de såkaldt vilde og ekstreme fantasier ikke er så unormale endda, og at man bør finde nogle åbensindede og voksne, ansvarlige mennesker at udleve dem med for ikke at ende som en meget trist, frustreret og ulykkelig person. Men fantasierne skal selvfølgeligt tilpasses virkelighedens muligheder og begrænsninger, så man ikke dør af dem, når man prøver at virkeliggøre dem. Livet igennem blev jeg nærmest desperat af at undertrykke så væsentlige træk i min masochistiske personlighed og seksualitet, og i dag giver legen mig en ubeskriveligt stor livskvalitet.

Så hvis nogle vil æde lort eller lignende, vil jeg anbefale, at de omgående går i gang med projektet. Det man fortryder på dødslejet er ikke det man gjorde, men derimod det man ikke fik gjort, mens man havde chancen

Del dette indlæg


Link til indlæg
SpankingSub skrev, 1 time siden:

Du kan have ret i at indlægget kan virke dømmende. Det er absolut ikke hensigten, mere, som du også skriver, at det er din fantasi som styre dine lyster, og ikke lader dig styre af hvad andre gør.

Bør også tilføje at jeg vil hellere lege med en uerfaren domina som har lysten og nysgerrigheden end en uden lyst eller erfaren domina som har tabt lysten.

Dog er jeg dømmende hvis der i legen indgår ulovligheden samt hvis der med hensigt opstår skader som ikke kan oprettes igen

Jeg er helt klar over du ikke havde en hensigt om at være dømmende. Fortæller blot at det på nogen vil kunne opfattes sådan. 

Og vi er enige om at det er frit valg for leg, så længe det er indenfor lovens rammer :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...