Hop til indhold
DejligM

Frække Roxya i Riga

Recommended Posts

Jeg var en tur i Riga og havde udset mig Roxya, til et frækt møde.
Havde skrevet med hende på mail og vi fik en aftale på plads, på mit hotelværelse i Riga.

Vi skrev sammen om lyster osv. og vi aftalte en times leg for 80€, med blow, slik, sex, prostata massage, dildo/strap on til mig.

Da jeg åbnede døren for hende, var der den skønneste glade kvinde, der startede med kys og kram og masser af kærtegn.
Efter lidt snak, smuttede hun på badeværelset og klædte om og kom ud og så endnu frækkere ud i lækkert undertøj.

Hun åbnede for den medbragte (større) taske og hev dildoer frem, glidecreme osv. og vi gik over i sengen og startede med at nyde og røre hinanden.
Hun slikkede min pik gudeskønt, mine glatte kugler sugede hun frækt og tungen gled også om i min numse, hvilket var super lækkert (havde naturligvis været i bad og havde også arrangeret en indvendig rengøring:-))

Der blev leget med dildoer og frække fingre og hun tog en strap on på og bad mig ligge på alle 4, så hun kunne tage mig. Det blev flere frække omgange i forskellige stillinger og jeg var faktisk i tvivl om det var hende eller mig, der nød det mest:-)

Hun spurgte om hvor meget jeg kunne tage "op" og jeg fortalte om engang, hvor jeg havde prøvet at blive fistet og hendes øjne lyste op og hun spurgte; må jeg prøve? Så blev der fundet handske frem og masser af smørrelse og hun gik igang og det blev en fræk oplevelse for os begge:-)

Vi sluttede af med at med sex i forskellige stillinger og hun vidste præcist hvordan hun skulle skulle røre på mine kugler , da jeg afsluttede i en doggy:-)

Helt klart en fræk oplevelse og der blev ikke kigget på ur undervejs og ingen hastværk. Tænker måske at hun kun laver ét eller to besøg på en aften, det var meget kæreste/elskerinde agtigt.

Til prisen for 75€ plus 5€ i kørsel, var det nok best value for money jeg har prøvet længe og jeg ser frem til næste gang jeg skal til Riga, så ved jeg helt sikkert hvem jeg skal have besøg af:-)

I kan se Roxya på denne side: https://www.gribu.lv/eskortpakalpojumi-masaza/roxya-riga-5763688 brug Chrome og vælg oversæt, så er den nem at navigere rundt i.

Der er også en masse andre skønne kvinder i Riga, som I kan se her: https://www.gribu.lv/eskortpakalpojumi-masaza/riga

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...