Hop til indhold

God massage og super håndtrold i Frederikssund

Featured Replies

Skrevet

Efter en lang dag, havde jeg bare brug for god massage og fik booket tid hos Dahla Wellness, kunne her på EG læse lidt om deres evner tidligere et andet sted. 

Ikke særligt diskret indgang, men der blev åbnet rimelig hurtigt. 

Blev fulgt til rummet af smilende mutter vil jeg antage, dejlig massagebriks med hul til hovedet, rent og pænt. Beholdt underbukserne på, for sådan at vise hvad jeg egentligt var kommet for, men en dejligt smilende Mona, lidt stor med tilhørende gode naturlige babser bad mig smide dem, så var der selvfølgelig også gjort klar til "vend om" 

Jeg bad hende have fokus på massagen, da jeg havde kørt hele dage og virkelig trængte. Mona giver en god massage, samtidig med hun gerne vil snakke, hvilket iøvrigt er helt fint med mig, når massagen er i top. "Vend om" og menuen lød på hj, bj og B2B, men ingen mulighed for sex... umiddelbart, bad hende massere færdig og næsten ingen pirring, men ville gerne slutte med hj, for ligesom at give hende lidt ekstra for super massage. Normalt er hj vel nærmest noget der bare skal overstås, men der blev knappet op for BHen og et par ordentlige natulige babser blev præsenteret til fri leg, der blev kysset og kælet og et skønt langsomt hj afsluttede en perfekt tur i kyndige thai hænder. 

Desværre ligger Frederikssund langt fra alfa vej og mine normale jagtoområder i det mørke Jylland, men vil helt sikkert besøge hende igen, hvis jeg når forbi inden hun rejser om et par måneder. 

https://annoncelight.dk/showad/364083

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.