Hop til indhold
Pølsemanden

Har nogen besøgt Sue1976: "Thai massage i Aalborg"?

Recommended Posts

Jeg har længe kigget på denne annonce https://annoncelight.dk/showad/342152 som er fra Sue1976. Der er kun et billede af en seng, og alderen er angivet til 38 - men må være 47, hvis "Sue1976" henviser til hendes fødselsår ...

Det får jo alarmklokkerne til at ringe, men derfor kan hun jo godt give en god massage ..  og måske også gode ekstra ydelser.

Jeg har søgt efter annoncens nummer og "Sue" uden held. Jeg får ikke svar på henvendelser ...

Kan I hjælpe derude med erfaringer?

Redigeret af Pølsemanden
Rettelser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også kigget på hendes annonce nogle gange. Du har ikke taget chancen og været der endnu? Eller er der andre der har , der kan fortælle lidt om damen, massagen + evt. andre ydelser.

Har også forsøgt at søge på både sue1974 og hendes annoncenummer men finder ingen anmeldelser herinde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pølsemanden skrev, for 21 timer siden:

Har lige ringet, men telefonen blev ikke taget. Formodentlig har hun en på briksen 

jeg kigger lige med

Del dette indlæg


Link til indlæg
nordjyskjyde skrev, for 10 timer siden:

Har ikke besøgt hende "endnu", men sad lige og kiggede annoncer igennem og så at der er samme telefonnummer på disse to annoncer, så måske Sue1976 er hende der havde Cherry Thai i Nørresundby inden den lukkede? Hvis nogen kender til hende

Sue1976

https://annoncelight.dk/showad/352932

Det er ikke samme kvinde.  "Cherry" der havde butikken i Nørresundby er stoppet helt, og sikke en skam.. 

Sue må have overtaget hendes annonce/profil på AL. 

/North

Del dette indlæg


Link til indlæg

har besøgt sue 1976 i dag.Skrev på sms og aftalte at jeg skulle være der 19.30.Man besøger hende i hendes private hjem og der rent og pænt.

Fik en times massage der var rigtig god og hård.og vi afsluttede det med hj som hun også var god til.

Hun er rigtig sød og nem og tale med(hun kan dansk)alder i starten af fyrrerne.hvis man er til de helt magre så er det nok ikke her man skal komme.

Alt i alt så er det her jeg har fået mest for pengene.

gentagelse 100%

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Funktionæren

Hun tager brysterne frem under hj, ikke under massage

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...