Hop til indhold
Guest Friskfyr12

Fræk sag

Recommended Posts

Guest Friskfyr12

https://annoncelight.dk/showad/376525 

Er lige kommet fra. Bliver nødt til at sige først at stedet er 9.ud af 10 - let parkering, tæt ved city bowling og jeg kom en af en dør og ud af en anden, dejligt diskret. Diskretion er en æres sag 

Nu til pigen.. tog 1 time med den unge af dem og hold op en barm  - satme nogen dejlige kasser. Der blev både blæst og fløjtet og det var ok med hende. Hun havde let til grin hehe 

Som skrevet var det en time og hun sagde var ok med det uden kondom.. det kostede mig lidt ekstra men det var en fornøjelse at komme op i hende. Det var lige så jeg sang 

Hun kan ihvertfald anbefales.. kommer helt sikkert igen, men hun vidste ikke hvor længe hun bliver 

Vær god ved hende brødre 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder rigtig godt.

Hvad kan du ellers fortælle om pigen....højde/drøjde/hår? Den uge...er det Jiji?

Syns godt nok det er lidt i den dyre ende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Friskfyr12

Det var jiji.. brunette langt sort hår, charmerende, 155-160 høj 

Nåede lige at se den anden.. det er nr 1 billede.. hun er lidt ældre, hende tager jeg næste gang for at se om hun kan lærer en ung gut som mig noget hehe 

Det er ok prisen, jeg tjener mine penge men fik så.også uden beskyttelsen på lillemand og servicen var god 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 22 timer siden:

Lyder rigtig godt.

Hvad kan du ellers fortælle om pigen....højde/drøjde/hår? Den uge...er det Jiji?

Syns godt nok det er lidt i den dyre ende.

Når jeg har besøgt jiji i vejle plejer det at koste 1300 for 1 time fp. 

Så gir dig ret i at 1800 er noget i den dyre ende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...