Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har netop besøgt denne lækre og rimeligt høje slanke sag. Små lækre bryster og et dejligt væsen. Ingen kys eller SF, men en oplevelse helt i top. Hun er med på alle stillinger og er aktiv, ser ikke på uret, men på dig. Fuldstændig indlevelse, dvs. tæt på ægte kærestesex. Hun var tilstede. 

100% anbefaling herfra.

Stedets placering trækker ned, Kochsgade, kl 14.00. KBG kostume? Nej, vi aftalte hun åbnede døren og lukkede den forsigtigt næsten i, den stod altså på klem. På den måde drejede jeg bare ind uden noget stop overhovedet - sådan. Ud timer man det med lyskrydset.

Hun er helt klart besværet værd - ægte foto, A - skåle, flot ikke dominerende bagdel. Kemien var i top. Value for Money.

https://annoncelight.dk/profile/Maria91

Redigeret af Hook

Del dette indlæg


Link til indlæg
Denog skrev, for 26 minutter siden:

Lyder som det ultimative næste stop.
Kan du røbe lidt om prisniveau ?  

Tog et kvarter og fik uden problemet et "helt" kvarter. Jeg tager aldrig længere seancer uden at have prøvet pigen først. Det skal du dog ikke være bange for her.

500 kr. for 15 min - totalt fair. Jeg er ikke den type, der betaler ret meget mere. God pris/ lækker sild, give hende dog et besøg og støt den gode tilgang til pris/kvalitet. Maria91 er ikke " 10kg tungere" end foto. Nej, hun er real som foto. Besøg hende, du fortryder ikke.

Tipper 30 min kan fås for omkring 800kr - har dog ikke spurgt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...