Hop til indhold

Anna vejle stadig ok ?

Featured Replies

Skrevet

Skulle flyttes adm. Kan du flytte til thai afd.

Skrevet

Anna er ikke “ok”… Hun er HELT i topform.

Efter jeg måtte afbryde et andet besøg i Vejle, skrev jeg til Anna om hun var ledig. Og efter 10 minutter stod jeg i bar røv, og med pikken dybt inde i Anna’s mund/hals. Uden at det skal lyde som reklame, så ved hun godt hvad vi mænd kan li’. Tror faktisk hun kan li’ at lege med mænd - og tissemænd.

Jeg fik i hvertfald så hatten passer igen, i mindst et par dage. Så tag du roligt afsted.

God fornøjelse - AK69

Skrevet

Var forbi denne skønhed igår til en god time(ja tiden flyver jo i godt selskab)

hun er jo bare pisse god til det hun gør…

og nu til det mindre gode !

jeg har hørt at en herre var forbi Anne og brugt hende lidt mod deres aftale!   og mod hendes vilje,det er sku bare ikke ok

husk nu at behandle de pige/kvinde med respekt !

prøv at tænke dem som de menneske de er, og ikke bare sex maskiner 

Skrevet
Spermklar skrev, for 49 minutter siden:

Var forbi denne skønhed igår til en god time(ja tiden flyver jo i godt selskab)

hun er jo bare pisse god til det hun gør…

og nu til det mindre gode !

jeg har hørt at en herre var forbi Anne og brugt hende lidt mod deres aftale!   og mod hendes vilje,det er sku bare ikke ok

husk nu at behandle de pige/kvinde med respekt !

prøv at tænke dem som de menneske de er, og ikke bare sex maskiner 

Ja det burde jo for fanden være en selvfølge for alle mennesker :wacko:

Skrevet

Kort og godt, JA! Besøgte hende igår og fik en perfekt gf oplevelse.

Skrevet

Fuldstændig enig med ovenstående, besøgte hende forleden og hun er sød, sjov og  vildt sexet.

• 2 weeks later...
Skrevet

Vil blot lige bekræfte at Anna er Guds (eller Buddhas ) gave til liderlige mænd. Var forbi den anden dag og blev modtaget og behandlet som en konge. Følte der var gensynsglæde. Selv efter måske 6 mdr. sidst. Så mon dog hun husker. Men fantastisk var det. 
venligst 

• 3 weeks later...
Skrevet

Tilslutter mig de positive anmeldelser. 
Bestilte 90 min og Anna var fuld engageret hele tiden. Det er nok det beste sex jeg har haft i mange år og fuld på højde med Beer & Gib. 
Hun var super sød og opfindsom…. og det var mig der måtte sige stop til sidst for at puste ud i badet. 
Det lød desværre til at hun ikke har planer om at komme tilbage - men den er selvfølgelig også hørt før. Om ikke andet, så er min anbefaling af give Anna et besøg eller to inden hun holder ferie. 

Skrevet
ims skrev, 1 time siden:

Hvad koster 90 min?

1500 

• 1 month later...
Skrevet

Nu hvor Anna er rejst og vi savner hende, må tiden fyldes på anden vis. En stor arv er det at løfte. 

Er der nogen, der har erfaring med Nira, den nye pige i klassen, der skal forsøge at samle op? 

Skrevet
  • Author
Lukas_A skrev, for 10 timer siden:

Nu hvor Anna er rejst og vi savner hende, må tiden fyldes på anden vis. En stor arv er det at løfte. 

Er der nogen, der har erfaring med Nira, den nye pige i klassen, der skal forsøge at samle op? 

Hvem holder til på adressen nu?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.