Hop til indhold

Sød ung thai Aalborg

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/357981

Er der nogen af jer som har været forbi hende her fornyligt og ved om hun stadig leverer en god service? 

Det er ved at være 4-5 måneder siden jeg sidst var der så vil lige tjekke op inden jeg kigger forbi igen☺️☺️

Skrevet

Jeg har besøgt hende et par gange i løbet af den sidste måned. Hun er fantastisk :wub:

Skrevet
  • Author

Må jeg høre hvilken service du fik? 

Jeg har selv "kun" haft fornøjelsen af B2b og hj men tænker at udvide det nu til mere ☺️

Skrevet

De gange jeg har besøgt hende, har jeg fået massage, b2b og fp. Alt i høj kvalitet og hun har en virkelig dejlig personlighed. Hun vil gerne snakke lidt og hun har en fin humor. Dejlig pige som det er svært ikke at blive lidt forelsket i :)

Skrevet
  • Author
Grabbing skrev, 1 time siden:

De gange jeg har besøgt hende, har jeg fået massage, b2b og fp. Alt i høj kvalitet og hun har en virkelig dejlig personlighed. Hun vil gerne snakke lidt og hun har en fin humor. Dejlig pige som det er svært ikke at blive lidt forelsket i :)

Tak for svar! Det lover godt så☺️

Skrevet
MrP skrev, Lige nu:

Tak for svar! Det lover godt så☺️

Yep, bare afsted med dig og hyg dig med hende den søde :D

Skrevet

Jeg har været der 2 gange med godt resultat begge gange med massage og fp. Jeg har anmeldt begge besøg herinde.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.