Hop til indhold
NewRookie

Mallorca- Palma

Recommended Posts

Hej med jer rutinerede ræve!

Jeg skal forbi Palma en af disse dage igen, og selvfølgelig med et andet mål. Jeg har prøvet at udforske mulighed med massage og outcalls, synes dog det svært at vide hvad der godt..

 

Nogle af jer, som kender nogle steder eller sider, som er et besøg eller to værd?

Takker på forhånd ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Del dette indlæg


Link til indlæg

@SirK

Tak for du tog dig tid til at skrive ;) Jeg tænker at tage et smut forbi der i morgen, og kan du huske “udvalget” af pigerne? Altså hvordan de så og aldre ? 

Kan du uddybe når du siger alt? For så vil en time jo være rigtig hyggelige :D 

 

Takker på forhånd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er 3/4 år siden jeg var der sidst så måske pigerne er udskiftet?? men på det foto af Chinese Healthy Massage Palma er der to indgange , den til venstre var bedst hahaha hun var vild hehe 
Alt!! fik lidt hygge massage til start, og så ellers hvad jeg ønskede, Øko blow, 69, forskellige stillinger og sex med Frakke.. 

hun havde en super fræk krop, slank og gode babser. vil tro hun er start 30
Det eneste minus ved Kinøjser, de er sjældent glatbarberet, hende her var dog trimmet fint.
Hvis du vælger Chinese Healthy Massage Palma kan du når du er færdig gå ned af bakken og til højre , der ligger en bar med godt gang iden .hahaha man bliver jo tørstig af sådan en tur hahaha
Håber du for en hyggelig aften 


 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøv at gå en tur i centrum. Omkring Plaza d espana - på den side hvor mange busser og taxier holder. Gå lidt bagved i de små gader om aftenen så er der flere der tilbyder sex. Der er en del latinas. Nogle af dem tilbyder stort set alt….. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AndersJ
SirK skrev, for 9 timer siden:

hun havde en super fræk krop, slank og gode babser. vil tro hun er start 30
Det eneste minus ved Kinøjser, de er sjældent glatbarberet, hende her var dog trimmet fint.

Det lyder sgu lækkert. Jeg er vild med en ikke gladbarberet dusk. Men ved godt det er Old School :) men skønt der er variation i kunde og gp :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Martin M skrev, for 8 timer siden:

Prøv at gå en tur i centrum. Omkring Plaza d espana - på den side hvor mange busser og taxier holder. Gå lidt bagved i de små gader om aftenen så er der flere der tilbyder sex. Der er en del latinas. Nogle af dem tilbyder stort set alt….. 

Ved ikke hvad de tager, men generelt ligger pigerne mellem 90 og 120 for en time.. high class stederne tager mere.

Besøgte et sted i Torrevieja med kun super flotte piger fra Columbia og der var prisen fast 90 for en time

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fedt! En kammerat og jeg tager afsted her senere. De lokale er ikke til den store hjælp:p

Håbede lidt på, at man kunne finde steder hvor man kunne se udvalget af kvinderne (lidt aller artemis), men det virker umuligt :/

Del dette indlæg


Link til indlæg
NewRookie skrev, for 2 timer siden:

Kender godt siden, men syntes sgu priserne var for høje, i forehold til andre steder, så har aldrig brugt den.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest farvel25

Man vil have det hele men man vil ikke betale 

måske i skulle smutte lidt væk fra turistområder hvis i ikke vil betalte prisen på grisen

 

så spar i lidt 

er øl’en os for dyre nu eller betaler i bare ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

@SirK

Kunne ikke være mere enig. 30’euro for taxa hver vej, men faldte i igår og endte med en brazilansk kvinde som hed Sandra. Det var dog ikke samlet 200 euro værd..

Så prøver igen at tage ud senere, og se hvad jeg kan finde heromkring.

 

@farvel25 Vi blev ret gode venner med en af bartender, vi gav ham 5 pakker snus, og så får vi øl til 2 euro .Tror ellerw det ligger på 4-5 euro stykket.

Ved ikke hvad der er uden for Palma, vi har desværre ikke bilen mere

Del dette indlæg


Link til indlæg

De latinas der er i det område jeg nævnte har ikke standard priser men du kommer langt for 100€. Hvis du tør kan du få alt for cirka 150 €. Dem fra den dominikanske republik er nemmeste at forhandling med og tilbyder stort alt hvad du ønsker.

Ellers er der en del afrikanere især nigerianere i Magaluf området der også tilbyder sex men pas på de snyder hvis de kan komme afsted med det….

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...