Hop til indhold

Recommended Posts

Mit første indlæg på dette dejlige/”farlige” site (man bliver jo ofte fristet af alle jeres gode historier)

Nu er der tid her i juleferien til at få sat lidt ord på det sidste års tids thai besøg og jeg begynder med: Køge Orchid Thaimassage, som jeg har besøgt to gange, hvilket er to for meget.

Stedet ligger på 2. sal i en stor villa på Køge havn som også indeholder flere andre, mere lødige, behandlere. Så det er så som så med diskretionen.

Selve massagen foregår i et tomt lokale med en ”rejse”-massage briks og en stol til dit tøj som eneste inventar.

1. gang fik jeg en gang ”nussemassage”, med masser af olie, og et HJ som hurtigt var glemt.
  2. gang havde jeg ikke en gang fået tøjet af, før spørgsmålet, vist med en meget sigende håndbevægelse, kom om jeg ville have afslutning. Hvilket jeg takkede nej til, normalt kan jeg godt lide den lidt ”hemmelige” optakt.

Massagen var lidt ligegyldig, og tiden gik mere med at holde øje med tiden end med at gøre min massage god.

Aftørring med hårdt papir, og ikke skyggen af vand.

Og mens jeg tog tøj på blev håndklædet vendt på briksen til næste kunde, DEJLIGT.

1 time olie = 400,-

Jeg kan ikke finde et link, men stedet er nævnt på den fansastiske Thailiste

https://maps.google.dk/maps/ms?msid=210677939913023614244.0004d9108a23d409fab68&msa=0

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Brombasse

VELKOMMEN til og tusind tak for din anmeldelse af Køge Orchid. Den har jeg tidligere kigget på - og det bliver jeg så bare ved med...ude fra - takket været din anmeldelse.

Kan se andre steder her på EG at du har været flittig ved tasterne - så det bliver jo nok ikke sidste gang vi høre fra dig.

Super og god jagt og godt Nytår. :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa,

Læste dit oplæg og kunne simpelthen ikke lade vær med at skulle svare på det. Har selv arbejdet i bygningen, mens de har været der og har simpelthen været ulideligt for os andre i bygningen. Ubehageligt også for kunder til dem som har følt at de sku gemme sig når de skulle op på 2.sal. og at se usoigneret gamle thaidamer rende rundt i små uvaskede sommerkjoler midt om vinteren, de bor der ulovligt og der er ikke bad faciliteter med i deres lejemål,hvor ulækkert kan det blive, de hverken snakker dansk eller engelsk og min tanke har kun været hvem gider det AD!?

Synes folk skal gøre det de vil, og synes det er fint med thaimassage, men man har da lov til at ha en standard, og den slags burde ikke ligge i en bygning sammen med andre erhverv, er blevet kimet ned midt om natten om jeg tilbød sex fordi jeg selv er massør, har haft kunder der har klaget over at de slet ikke kunne finde ud af at massere og ikke vidste hvad det var de faktisk tilbød, da de gang på gang reklamere for det som at det er almen massage til både kvinder og mænd i lokal avisen, ja endda en ældre dame der nærmest blev overrumplet og råbt af deroppe da hun fandt ud af hvad det var og ikke ønskede behandlingen, hun kom grædende og fuldstændig rystet ned til mig. Da udlejer tjekkede op på tingene, sagde han bare at der foregik ikke noget unormalt selvom de ikke ville havde ham ind i lokalerne, det endte derefter med nogle meget vrede thaidamer efter vores klager som så hældte soya udover malerierne i bygningen.

Har heldigvis fyttet min klinik derfra, men med alt det jeg har hørt omkring deres ydelser og selv oplevet, så er det ikke et sted jeg vil anbefale om man så er til massage med eller uden happy ending! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...