Hop til indhold

Hvor mange deltager i GB ?

Featured Replies

Skrevet

Hvor mange af jer tager til GB her på Fyn. ? Har overvejet at deltage i ét.  Kommer der over 10 mænd hver gang? Er det ægte liderlighed fra kvinderne? Eller bliver det for planlagt og kedeligt..

Skrevet

det er ganske normalt at overtænke det at skulle til gb først gang..

Det er ikke for at være på tværs, men tror du bare skal tage afsted - så kan du skrive en anmeldes og give inspiration til andre.

Skrevet

De korte svar er 

nej det er ikke altid over 10 og det næste handler om pigen. Jeg har prøvet begge dele. Jeg går naturligvis igen hvis hun ikke er liderlig. Eller i hvertfald hvis jeg ikke synes det ser sådan ud. 
men jeg synes faktisk ofte det er tilfældet at der der pænt god tænding :) 

giv det en chance, det er sgu ret sjovt :) 

Skrevet
  • Author
LongJohn skrev, for 12 timer siden:

det er ganske normalt at overtænke det at skulle til gb først gang..

Det er ikke for at være på tværs, men tror du bare skal tage afsted - så kan du skrive en anmeldes og give inspiration til andre.

Har dog været til GB i swingerklub men ikke til sådant et setup, hvor man direkte laver et event..

Man tænker da på at deltage når der kommer noget i Odense..

Skrevet
  • Author
AndersJ skrev, for 4 timer siden:

De korte svar er 

nej det er ikke altid over 10 og det næste handler om pigen. Jeg har prøvet begge dele. Jeg går naturligvis igen hvis hun ikke er liderlig. Eller i hvertfald hvis jeg ikke synes det ser sådan ud. 
men jeg synes faktisk ofte det er tilfældet at der der pænt god tænding :) 

giv det en chance, det er sgu ret sjovt :) 

Fedt.  Må prøves..

Skrevet

Har deltaget og arrangeret mange GB’s gennem tiden og rekorden var over 50 mænd til en heldig kvinde. De og den kvinde jeg forkælede på bedste vis nød det også uden økonomi hvergang. Sperm og mange mænd er den bedste gevinst hvergang. Mit bedste råd er at du skal være dig selv og benytte sommerfuglene i maven konstruktivt. Giv plads til du selv er klar og træd endelig tilbage hvis du skal puste ud eller samle energi. Husk at følge de aftalte regler og et godt trick er at titulere kvinden i centrum og fortæl hende hvor lækkert det er og hvor smuk hun er. 

go fornøjelse og nyd det 

Redigeret af SirCumaLot
Uddybning

Skrevet

Da jeg deltog i mit første GB var der 7 mænd om en kvinde i 3 timer. 2 af fyrene faldt hurtig fra da de var for ivrig og kun kunne én gang.

Jeg var på intet tidspunkt i tvivl om at hun var ægte liderlig.

• 2 months later...
Skrevet

Jeg er lidt nysgerrig på denne tråd. 

Der har været relativ stor aktivitet på Sexevent kategorien det sidste stykke tid. 
Sikkert “takket” været en arrangør, som har godt netværk til nogle piger. 
Jeg har tit haft lyst til at deltage, men som regel passer det ikke med tidspunktet 
Der har dog også være tider hvor det har kunne lade sig gøre, men jeg synes sgu priserne er for opskruede. 
Lotte fra Falster har lige haft inviteret til GB, men eventet er væk, sammen med et par andre. 
Mit spørgsmål er så, er det fordi der mangler tilmeldinger (pga. prisen), eller bliver der ikke lavet anmeldelser af events’ne?
Fælles for langt de fleste annoncer er, at pigerne vil have det så frækt så muligt, og en masse fyre, men hænger det sammen med deltagerantal?

Skrevet
Dinner_at_the_y skrev, den 29.9.2023 at 21:07:

Jeg er lidt nysgerrig på denne tråd. 

Der har været relativ stor aktivitet på Sexevent kategorien det sidste stykke tid. 
Sikkert “takket” været en arrangør, som har godt netværk til nogle piger. 
Jeg har tit haft lyst til at deltage, men som regel passer det ikke med tidspunktet 
Der har dog også være tider hvor det har kunne lade sig gøre, men jeg synes sgu priserne er for opskruede. 
Lotte fra Falster har lige haft inviteret til GB, men eventet er væk, sammen med et par andre. 
Mit spørgsmål er så, er det fordi der mangler tilmeldinger (pga. prisen), eller bliver der ikke lavet anmeldelser af events’ne?
Fælles for langt de fleste annoncer er, at pigerne vil have det så frækt så muligt, og en masse fyre, men hænger det sammen med deltagerantal?

Et større problem er ofte at der er rigtig mange der melder sig til men aldrig dukker op. Jeg har været til mange gangbangs, og hver gang er det maks halvdelen af de tilmeldte der faktisk møder op. Sidst var 13 tilmeldt og vi var 4. Personligt er det fint med mig, så får jeg jo bare mere tid med pigen, men det må ikke være sjovt at prøve og arrangere, når man ikke kan regne med folk.

Nogen har prøvet med at tage et depositum, hvilket også er fint med mig jeg har aldrig meldt mig til noget uden at møde op, men det åbner bare desværre også døren for svindlere som kan aflyse arrangementer og så bare beholde pengene. Og så tillader de fleste sider ikke at man tager depositum, som fx annoncelight. Så det er generelt svært, også derfor mange arrangører blacklister alle der ikke møder op, eller man skal skrive en mail med et ord i efter arrangementet for at bevise at man mødte op så man er velkommen i fremtiden osv. 

At priserne er høje nogle gange ser jeg også, dem tager jeg ikke til. Syns 1500 er en fin pris for 1,5-2 timer. Nogle gange kan man være heldig det er helt ned til 1000, og hvis det nu er med to eller flere piger så kan jeg godt gå op til 2000, men der sætter jeg også grænsen.

• 2 weeks later...
Skrevet

Dette er på ingen måde ment negativt, men burde tråden ikke flyttes til enten Hyggesnak eller Generel Debat? 
@Administrator

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.