Hop til indhold
ellap999

Hvem er Danmarks hårdeste Domina ?

Recommended Posts

Jeg kunne godt tænke mig at høre i andre om hvem i mener er Danmarks hårdeste Domina.

Mine lyster går på det mega ekstreme men kan ikke rigtig læse ud fra de forskellige annoncer om de

er hårde nok for mig.

Jeg fantasere f.eks om skalpel og loddekolbe mishandling. Samtidigt ønsker jeg ikke brug af stopord. Dominas grænser er også mine grænser

De Domina jeg har prøvet har skuffet mig ved at sige at de kan klare det hele og når man så går hjem føler man at både tid og penge er spildt.

Håber jeg her kan finde den rigtige Domina så jeg kan blive brugt som jeg ønsker.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

De profiler relativ ny så jeg ved ikke om det er et udtryk for at du er ny i BDSM verdenen eller du bare ikke har været på Eroguiden før nu?

Nu skriver du jo ikke noget om hvem du har besøgt og gået skuffet fra, men jeg er enig med dig i at der er en del som tro at fordi de tager en pisk i hånden så er de en hård domina, hvilket kræver meget mere og selvfølgelig lysten til at påføre andre smerte og nydelsen ved andres lidelse

Jeg ved et par dominaer som gerne går hele vejen til du sejner hvis du udtrykkeligt har bedt om det, men pas på du ikke beder om mere end du kan klare

Del dette indlæg


Link til indlæg
sn57 skrev, for 19 minutter siden:

De profiler relativ ny så jeg ved ikke om det er et udtryk for at du er ny i BDSM verdenen eller du bare ikke har været på Eroguiden før nu?

Nu skriver du jo ikke noget om hvem du har besøgt og gået skuffet fra, men jeg er enig med dig i at der er en del som tro at fordi de tager en pisk i hånden så er de en hård domina, hvilket kræver meget mere og selvfølgelig lysten til at påføre andre smerte og nydelsen ved andres lidelse

Jeg ved et par dominaer som gerne går hele vejen til du sejner hvis du udtrykkeligt har bedt om det, men pas på du ikke beder om mere end du kan klare

Jeg undre mig også over at jeg stadig står som ny bruger,

Jeg er langt fra ny i slave verden. Jeg kan nok klare mere end de fleste. 

Jeg er ikke til pisk men rå tortur. Skalpel nåle og søm er favorit legetøj. 

De domina jeg ser her og der trækker i land når de ser foto af hvad jeg har prøvet før. Også dem som du siger vil fortsætte til jeg  segner.

Mit spørgsmål er hvem er den hårdeste i Danmark. 

 

Redigeret af ellap999
Små fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sliksen skrev, for 10 minutter siden:

Har du overvejet bare at lade dig tage til fange af Al-Qaeda? :shock: 

Tak for dit super seriøse svar. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan ikke hjælpe dig med din eftersøgning, men jeg kan forklare dette:

ellap999 skrev, for 39 minutter siden:

Jeg undre mig også over at jeg stadig står som ny bruger,

Din "rank" afgøres ikke på baggrund af din tid på siden, men på baggrund af mængden af indlæg du har skrevet. Du har kun skrevet 19 indlæg og betegnes derfor stadig som ny.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ellap999 skrev, for 3 timer siden:

Jeg kunne godt tænke mig at høre i andre om hvem i mener er Danmarks hårdeste Domina.

Mine lyster går på det mega ekstreme men kan ikke rigtig læse ud fra de forskellige annoncer om de

er hårde nok for mig.

Jeg fantasere f.eks om skalpel og loddekolbe mishandling. Samtidigt ønsker jeg ikke brug af stopord. Dominas grænser er også mine grænser

De Domina jeg har prøvet har skuffet mig ved at sige at de kan klare det hele og når man så går hjem føler man at både tid og penge er spildt.

Håber jeg her kan finde den rigtige Domina så jeg kan blive brugt som jeg ønsker.

 

Hvor i Danmark skal hun være ??

Hende her virker vild og klar på det meste :

https://www.madamesascha.com/da

https://www.annoncelight.dk/showad/303461

 

Redigeret af Liderbassen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænker det er en af disse 2 øverste. Og lide 2 ekstra bud. 

Miss Dark Desire https://missdarkdesire.dk

 

Og eller  Madame LL ved Vejle/Horsens område https://bloodbitch.dk

 

Og hvis du søger en mor er Lady Stella et godt bud https://ladystella.dk

 

En Domina med råt luck er Domina Dark 

https://annoncelight.dk/showad/237319

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ingen af de sidst nævnte kan give mg det jeg gerne vil have.

Dog er der Madame LL men hun tager da hvis ikke nye slaver ind. Er hun stadig aktiv ??

Hun er så godt som umulig at få kontakt med.

Men ja hun kunne sikkert skære min lille fyr fra hinanden så den kun kunne bruges til at tisse med.

Jeg søger stadig erfaring fra slaver der kan fortælle hvem der der den hårdeste domina i landet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jyske Coco Erotik massør skrev, for 21 minutter siden:

Jeg tænker det er en af disse 2 øverste. Og lide 2 ekstra bud. 

Miss Dark Desire https://missdarkdesire.dk

 

Og eller  Madame LL ved Vejle/Horsens område https://bloodbitch.dk

 

Og hvis du søger en mor er Lady Stella et godt bud https://ladystella.dk

 

En Domina med råt luck er Domina Dark 

https://annoncelight.dk/showad/237319

 

Miss Dark Desire https://missdarkdesire.dk

Har hørt dårlige omtaler om at hun ikke møder op til sine aftaler 

Har også hørt at hun har skadet flere med at ridse ukvemsord på ryggen af slaver.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ellap999 skrev, for 2 minutter siden:

Miss Dark Desire https://missdarkdesire.dk

Har hørt dårlige omtaler om at hun ikke møder op til sine aftaler 

Har også hørt at hun har skadet flere med at ridse ukvemsord på ryggen af slaver.

 

Domina Dark skriver et par gange men stopper når mine virkelige ønsker komme på bordet. 

Hun er forøverigt sjældent på efter at hun stoppede i Esbjerg. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ellap999 skrev, for 2 timer siden:

Miss Dark Desire https://missdarkdesire.dk

Har hørt dårlige omtaler om at hun ikke møder op til sine aftaler 

Har også hørt at hun har skadet flere med at ridse ukvemsord på ryggen af slaver.

 

Dette har jeg ikke hørt noget om. Men med de billeder du har del her, tænker jeg det er en stor risiko at lade nogle gør det, selv en operation på sygehus kan gå galt, og nok større risiko ved en Domina. Tænker også det handler om hvordan i slaver behandler jeres krop efter et besøg, forhåbenligt alt for der ikke går betændelse i de åbne skader. Ved fra tidligere at en slave efter have fået en piercing fik konkret vejledning af Domina, men han valgte at vaske pikken i brun sæbe, og det blive selvføjelig noget møj for pikken. Så undskyld mig, det du har hørt dårlig, kan du nok trække 50-100% fra. 
 

Ring til den eller de Der tiltaler dig, få dit eget indtryk og god kemi. Og pas godt på dig selv 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ellap999 skrev, for 3 timer siden:

Miss Dark Desire https://missdarkdesire.dk

Har hørt dårlige omtaler om at hun ikke møder op til sine aftaler 

Har også hørt at hun har skadet flere med at ridse ukvemsord på ryggen af slaver.

 

Hej Ellap999..

Nu ved jeg ikke hvor du har din oplysninger fra.. Men at sprede sådanne rygter de klæder bestemt ingen..!!

Kan kun sige at mine kunder bestemt ikke er utilfreds når de går ud af døren og det du skriver kan jeg ikke genkende.. 

Med Venlig Hilsen 

Miss Dark Desire 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke et spørgsmål om at finde Danmarks hårdeste domina, når man ser det sidste af dine billeder er det et spørgsmål om at finde en domina som er villig til og villig til at tage ansvaret for maltraktering af din pik med risiko for varig mén.

Selv i tortur leg må man have fornuften med 

Redigeret af SpankingSub

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miss Dark Desire skrev, for 18 timer siden:

Hej Ellap999..

Nu ved jeg ikke hvor du har din oplysninger fra.. Men at sprede sådanne rygter de klæder bestemt ingen..!!

Kan kun sige at mine kunder bestemt ikke er utilfreds når de går ud af døren og det du skriver kan jeg ikke genkende.. 

Med Venlig Hilsen 

Miss Dark Desire 

 

Hej Dark Desire.

Nu spreder jeg ikke rygter men nævner bare hvad jeg har hørt.

Jeg har et netværk med ret mange slaver og en af dem har fortalt det.

Men lad det nu bare ligge.

Jeg har også gået ud fra en domina og vist tilfredshed for at gøre hende glad men sandheden var en anden.

Det sker for alle domina. Det kan jeg rolig sige med de historier jeg har hørt.

Ofte er det slavens forventning der er højre end det han får eller han ikke har forklaret sig ordentlig.

Så derfor behøves dominaen jo ikke at være dårlig. Flere er da også taget en omgang mere men der findes stadig en del der vælger en anden domina på grund af skuffelsen.

 

Med venlig hilsen 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SpankingSub skrev, for 8 timer siden:

Det er ikke et spørgsmål om at finde Danmarks hårdeste domina, når man ser det sidste af dine billeder er det et spørgsmål om at finde en domina som er villig til og villig til at tage ansvaret for maltraktering af din pik med risiko for varig mén.

Selv i tortur leg må man have fornuften med 

Selvfølgelig findes de der tør gå længere end de fleste. Men de kommer ikke og reklamere med det her.

Derfor er spørgsmålet. Hvem er Danmarks hårdeste domina.

Så kan jeg på tomands hånd finde den rette.

Når man som jeg har kneppet de første 1000 tøser og nu ønsker mere spænding i livet er det mit egent ansvar når jeg lader en domina torturere min pik.

Varig mén. Nåå ja. Jeg ser det bare som en om forandring af pikkens udseende. 

Så længe jeg kan tisse med den så må en domina udforske torturens verden ved brug af min pik.

Tortur leg er jeg bestemt ikke til. Jeg er til den ægte tortur uden grænser fra min side. Jeg lader dominaens grænser bestemme.

Jeg fortryder ikke hvad jeg går ind til da det er mit liv og mit valg.

Finder jeg ikke en i Danmark så tager jeg bare til øst Europa eller asien. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ellap999 skrev, for 18 minutter siden:

Hej Dark Desire.

Nu spreder jeg ikke rygter men nævner bare hvad jeg har hørt.

Jeg har et netværk med ret mange slaver og en af dem har fortalt det.

Men lad det nu bare ligge.

Jeg har også gået ud fra en domina og vist tilfredshed for at gøre hende glad men sandheden var en anden.

Det sker for alle domina. Det kan jeg rolig sige med de historier jeg har hørt.

Ofte er det slavens forventning der er højre end det han får eller han ikke har forklaret sig ordentlig.

Så derfor behøves dominaen jo ikke at være dårlig. Flere er da også taget en omgang mere men der findes stadig en del der vælger en anden domina på grund af skuffelsen.

 

Med venlig hilsen 

 

Så udfra hvad du har fået af vide som du så vider bringer på dette medie uden at vide om der reelt er hold i det,  er det ikke et rygte..? 

 Jeg må ærlig indrømme at påstande om at skulle ridse ukvemsord i ryggen på slaver ikke er noget der praktiseres hos mig..!!

Nå men fred være med det, og god aften.. 

Miss Dark Desire 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ellap999 skrev, for 22 timer siden:

Dette ligge i den blide ende til det jeg søger.

Skal jeg virkelig til udlandet igen for at få det jeg gerne vil.

Der må da findes en i lille Danmark der kan lidt mere end det. 

Jeg har aldrig prøvet noget lignende. 

Men jeg har erfaring med det mere hardcore. Også hvor jeg har været lige langt nok fremme i skoene, og fået hvad jeg havde bedt om. 

Feks strømtortur hvor Dominaen fik mig til at skrige, tude og tigge om nåde. Hun grinede dog blot og fortalte mig, at jeg havde givet hende frie hænder. Hvorefter hun fortsatte i rigtig lang tid, og det endte med at jeg besvimede. 

Så hvis du er interesseret i strøm kunne du spørge om det. Risikoen for infektioner og skader skulle være noget mindre. 

 

Held og lykke 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære ellap999

Jeg tænker en slave med din erfaring, har været forbi en del Dominaer her i landet! 

Og det bliver nok svært at finde en ny, som ved et enkelt besøg, vil kunne opfylde dine extreme ønsker & behov.

For at hjælpe andre slaver, kunne du så ikke lave en top 5 liste på dem der har givet dig de bedste oplevelser her i landet,

og en top 5 liste på udenlandske doms du kan anbefale til extreme lege.

Så tænker jeg også at du selv vil finde svaret på dit spørgsmål:-) 

Madame Elisabeht

Del dette indlæg


Link til indlæg
ellap999 skrev, for 14 timer siden:

 

Jeg har et netværk med ret mange slaver og en af dem har fortalt det.

 

 

Ø hvor tabte jeg tråden 

du har et stor netværk med slaver, så ville du da kende svaret fra dem. Dertil nok ord kløreri, det ville lyde bedre du er i netværk ikke har, for har lyder som du både er slave og Herre. 
 

Med de nye ting herinde tænker jeg det nok er en god ide du tager ud til øst Europa eller Asien. Tror @SpankingSub har ret i det er et sprøgsmål om at finde en der er villig til at tage det ansvar og lægge navn til. 
 

En anden vinkel hvorfor skal i slave mænd blive så vild, for 20 år siden var det mere almindelig Domina i dag, er det lort, blod mm. 
Inden af jer er stoppet op og sagt til jer selv, det er okay med ikke alt prøves, noget må godt forblive som en fantasi. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ellap999 skrev, den 16.7.2023 at 16:49:

Jeg kunne godt tænke mig at høre i andre om hvem i mener er Danmarks hårdeste Domina.

Mine lyster går på det mega ekstreme men kan ikke rigtig læse ud fra de forskellige annoncer om de

er hårde nok for mig.

Jeg fantasere f.eks om skalpel og loddekolbe mishandling. Samtidigt ønsker jeg ikke brug af stopord. Dominas grænser er også mine grænser

De Domina jeg har prøvet har skuffet mig ved at sige at de kan klare det hele og når man så går hjem føler man at både tid og penge er spildt.

Håber jeg her kan finde den rigtige Domina så jeg kan blive brugt som jeg ønsker.

 

Hej ellap999

Tror måske det blir svært at finde en Domina der er med på at skade dig på denne måde og tænker at der er MEGET stor forskel på fantasi og virkelighed

tænker jeg

ellers må du ta til Tailand /Østeropa hvor de gør alt for penge:D

Syntes ikke du viser den rette respekt over for kvinder da du jo er slave og skriver du har kneppet 1000 tøser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære @ellap999

Hvis ikke du kan lave en top 5 over dine oplevelser som slave, her i landet,

Så tænker jeg heller ikke at du kan finde en ny Domina, med eget sted, der vil ligge navn til dine ønsker.

Jeg er personligt glad for at jeg ikke overskred mine egne grænser, for at gøre dig tilfreds.

Men bliver da spændende at følge din rejse.

Alt godt

Madame Elisabeht 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Denne tråd er en efterlysning som flere har gjort til hyggensnak. Flere indlæg er slettet og advarsler er givet og nogle er smidt ud af tråden.

Redigeret af Stapler

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikke dog en tråd….

Jeg har selv en del vilde fantasier - som de fleste i SM-miljøet - men een ting er fantasi og noget andet virkelighed.

Jeg har dog forsøgt at leve nogle lidt barske ud, men de fleste fornuftige Domina’er ved godt “Vi ikke er rigtigt kloge” når vi bestiller noget ret vildt - og derfor er de fornuftige og holder igen. Hvad skulle de ellers gøre….

Husk det er så nemt at ledere et menneske for livstid og også meget nemt at slå det ihjel, faktisk er dette SM-miljø jo meget tæt på katastrofen meget ofte - faktisk.

Ubåds-madsen, som jeg for over 20 år siden havde en kort prof business med - er nok skrækeksemplet på fantasier der går for langt. Jeg sad som mange andre med åben mund og polypper - men han havde vidst et kedeligt navn i SM-verdenen, nogen kan måske supplere.

Ser man på HIPO under anden verdenskrig tævede flere frihedskæmpere ihjel med f.eks. Slag i nyrene med indre blødninger - ja så forstår man at man skal være fornuftig og tage os “afsporede” med et Gran salt.

Personligt fik jeg en blødning i svulmelegmet en cm fra roden - grundet et overmod så jeg bad om mere og mere vægt. Lædersnoren min Domina brugte skar sig simpelthen ind i svulmelegmets blodkar. Resultat: Min prydsgenstand fik arvæv, blodstilførslen til resten blev begrænset og den blev ca. 3 cm kortere og meget tyndere og glansen slet ikke så stor og hård som tidligere. Min Domina sagde jeg det først til meget senere da hun altid har forstået at jeg bad om mere end jeg kunne tåle - og som hun heller ikke har villet yde - fornuftigt nok.

Så jeg syntes faktisk Admin på denne side skal gå i rette med skriveren for der er så meget der kan gå galt når han “lokker” med penge for noget der så let kan gå helt galt. Jeg har heldigvis ikke mødt kvindelige psykopatiske dominaer for så kunne det da gå helt galt. Men vi har vidst heller ikke mange kvinder i Danmarkshistorien der er blevet straffet for at partere en mand efter sex….. var det ikk det Peter Madsen gjorde..?

Er denne tråd ikk blevet lidt farlig….?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...