Hop til indhold

Veronica Skejby

Featured Replies

Skrevet

Jeg skrev med hende da hun var i Vejle. Hun kræver forudbetaling via paysafecards, så chancen for du nogensinde møder hende er nok meget lav.

Skrevet
Eventyrmanden skrev, for 26 minutter siden:

Jeg skrev med hende da hun var i Vejle. Hun kræver forudbetaling via paysafecards, så chancen for du nogensinde møder hende er nok meget lav.

Så er det nu vores solidaritet skal afprøves, = bestil en tid, og aflys når hun vil have forudbetaling, 

Skrevet
Servciesboy skrev, for 25 minutter siden:

Så er det nu vores solidaritet skal afprøves, = bestil en tid, og aflys når hun vil have forudbetaling, 

Det har jeg min tid for kært til.

Skrevet

Billederne er af en campige ved navn Paola Skye. Den annonce kan man vist roligt ignorere. 

Skrevet
Eventyrmanden skrev, for 44 minutter siden:

Det har jeg min tid for kært til.

Kære eventyrland, jeg er gammel tillidsmand, og ved om nogen, at solidaritet tager tid, men havde vores forfædre ikke brugt deres tid på solidaritet og faglig kamp- som også tager tid, havde vi lønmodtagere ikke haft det så godt som i dag

Skrevet
Servciesboy skrev, for 40 minutter siden:

Kære eventyrland, jeg er gammel tillidsmand, og ved om nogen, at solidaritet tager tid, men havde vores forfædre ikke brugt deres tid på solidaritet og faglig kamp- som også tager tid, havde vi lønmodtagere ikke haft det så godt som i dag

Forskellen er hvad man får ud af det. Jeg skal nok bruge min tid på at være solidarisk den dag det kan gøre en forskel for mig selv og fremtidige generationer, men hvis det bare er for at spilde en andens tid, så har jeg altså bedre ting at give mig til.

PS: Det er Eventyrmand :lol:

Skrevet

Det er ikke hende på billederne. Var der den anden dag. Men ganske køn pige med store siliconebryster.

Skrevet
Eventyrmanden skrev, for 49 minutter siden:

Eventyrmand

Er du nu sikker Hr Land :D:D:D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.