Hop til indhold

Lidt snydt i Horsens. Ikke thai bag annoncen!

Featured Replies

Skrevet

Så med interesse denne nye annonce https://annoncelight.dk/showad/379117

Åbenbart en thai der tilbød lidt mere end normalt. Jeg fik hurtig aftale og mødte op på et kendt sted med oftest Østeuropæiske piger. 
Døren blev åbnet og en overraskende smuk helt mørk pige mødte mig. Jeg undskyldte og sagde jeg nok var gået forkert. Hun viste mig vores smsser og kunne bekræfte at det var hende... 

Jeg holdt på at annoncen var fra en thaipige, og hun fortalte hun var fra Senegal. 
Lidt irriterende at pimpen ikke har styr på kontinenterne synes jeg. 
i dag er der billeder af den rigtige pige, men der står stadig thai... Bare øv! 

Redigeret af Kurt The Man

Skrevet

Blev du alligevel? Hvis du gjorde, vil du så fortælle lidt om oplevelsen, for det er da nogle kønne billeder.

Skrevet
  • Author

Jaaaeee.... jeg blev... Hun var trods alt smuk og "Thai-slank" og jeg er ikke kostfornægter.

Hun var sød i starten, men som mange mørke piger i den branche skiftede til automatgear når pengene var faldet... ingen massage eller superfransk skønt aftalt etc... Så ret kedelig service. Så sted 5/10, service 5/10 og pigen 8/10. 

Skrevet
Kurt The Man skrev, for 2 minutter siden:

Jaaaeee.... jeg blev... Hun var trods alt smuk og "Thai-slank" og jeg er ikke kostfornægter.

Hun var sød i starten, men som mange mørke piger i den branche skiftede til automatgear når pengene var faldet... ingen massage eller superfransk skønt aftalt etc... Så ret kedelig service. Så sted 5/10, service 5/10 og pigen 8/10. 

Okay, tak for tilbagemeldingen. Tror jeg finder en anden at besøge. 

Bigstok skrev, for 1 minut siden:

.... og de er hugget fra nettet: https://www.imagebam.com/image/9bb7571322136684

Men @Kurt The Man bekræfter jo at det er pigen på billederne?

Kurt The Man skrev, for 17 minutter siden:

i dag er der billeder af den rigtige pige, men der står stadig thai... Bare øv! 

Skrevet
  • Author

Billederne er jo blurred, så mit bedste skud af kroppen er meget lig hende jeg så, men tænkte nok de ikke er ægte... Hun er slank, ca 155, 55 måske ca 30 år. Naturlig B skål. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.