Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/358927

Jeg besøgte lille lækre Nelly i Kolding forleden.

jeg havde taget en chokolade, blomster og en lækker Rosé vin med og blev hilset meget velkommen. Vi aftalte hurtigt hvad jeg havde af ønsker, herefter smilede hun til mig med hendes smukke ansigt og begyndte at sætte sig på sengen og bedte mig om at komme hen til hende. Hun tager sit tøj stille og roligt af, begynder ar kigge mig i øjnene og vi begynder at kysse hinanden med korte mellemrum til at starte med. Hurtigt intensiverer disse sig og vi er nået til at jeg også er bleven afklædt. Hun begynder at lege med pikken, først med hånden men hurtigt begynder hun at slikke på den og kigger på mig og smiler om jeg føler mig godt tilpas, jeg svarer hende ved at hun gerne må sætte sig ovenpå mit hovede så jeg også kan slikke hende og man må sige herfra begynder det at slå gnister. Hun sutter afsted, med meget god tag om pikken imens hun bliver slikket så lækkert både i fissen og numsen at hun af ig til må rette sig op og rette på hendes elastik som hun har sat til en hestehale. Hun tipper nærmest helt bagover og lader hendes lange flotte hår falde ned bagover imens hun nærmest bider sig lidt i hendes overlæbe af ren nydelse. 
Herefter kravler hun ned og spørger om jeg har lyst til at tage hende, hvilket jeg selvfølgelig giver tilkende. Vi starter med hvor hun sidder ovenpå og rider og hun viser virkelig at hun syntes det er lækkert. Hun smiler af og til og derimellem må hun knibe lidt sammen med ansigtsudtrykket da hun af mine stød bliver drevet af lysten. Vi fortsætter bagefter med doggy style hvor hun med hendes hænder griber godt fast i lagenet imens hun selv søder frem og tilbage fordi hun nyder pikken. Bagefter hopper hun igen ovenpå og rider et stykke tid imens jeg sutter på hendes lækre bryster . Til sidst siger jeg til hende at jeg godt kunne blive ved længe endnu men at jeg godt kan komme nu og hun nikker til at hun gerne ville have fortsat men også var ved at være godt udmattet og glad.Jeg stiller mig derefter op på gulvet og hun sætter sig ned foran og begynder at sutte den godt og grundigt imens hun kigger op og smiler med hungrende øjne om at få min pik til at komme så hun kunne sluge hver en dråbe… Jeg lægger mig ned og hun sutter det sidste ud af den og herefter nusser og kysser, og snakker vi lidt. Hun ville gerne have taget et bad med mig bagefter, men de var 7 piger om at deles om badet, så vi aftalte at det gør vi næste gang. 
Nelly er virkelig meget imødekommende og sød og har de skønneste øjne og den skønneste unge dejlige krop og der er bare noget meget frækt ved hende. Jeg syntes for mit vedkommende at det var frækt at hun er meget lille og har korte ben men at hun bruger dem fantastisk til mange forskellige stillinger i universet sex !!! 
kan kun varmt anbefales herfra og jeg glæder mig til at møde hende igen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...