Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/377545

Har lige besøgt Malena, rigtig flot og lækker mørk kvinde med bløde bryster.
Det er hende på billederne man møder og hun er rigtig attraktiv. Blev lidt paf ved det, så jeg var længere om at komme igang end jeg plejer.

Da hun endelige åbnede, var hun imødekommende. Hun virkede åben og lige til. God service og villig, hun er god til det med berøringer og kys på kroppen, det ville jeg ønske der var flere der gjorde.
Hun har smalle hofter, så det var noget af en oplevelse at slikke og tage hende bagfra.
Og så er det noget helt særligt for mig, at være sammen med en mørk kvinde.

For et sommer knald med en flot mørk kvinde helt klart en anbefaling.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernet skrev, for 30 minutter siden:

Video og billeder er ikke af samme pige lige nu, kl 00:24

Der er også ændret navn til Vanessa. De har nok bare glemt at fjerne videon.

Del dette indlæg


Link til indlæg
GBlover skrev, for 14 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/377545

Har lige besøgt Malena, rigtig flot og lækker mørk kvinde med bløde bryster.
Det er hende på billederne man møder og hun er rigtig attraktiv. Blev lidt paf ved det, så jeg var længere om at komme igang end jeg plejer.

Da hun endelige åbnede, var hun imødekommende. Hun virkede åben og lige til. God service og villig, hun er god til det med berøringer og kys på kroppen, det ville jeg ønske der var flere der gjorde.
Hun har smalle hofter, så det var noget af en oplevelse at slikke og tage hende bagfra.
Og så er det noget helt særligt for mig, at være sammen med en mørk kvinde.

For et sommer knald med en flot mørk kvinde helt klart en anbefaling.

Hvilken en af pigerne mødte du?  Hende på billederne eller video?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Malena B er tilbage, p.t. i Fredericia: https://annoncelight.dk/showad/341268

Og jeg kan bekræfte trådstarters anmeldelse: Det er helt klart hende på billederne og videoen og hun er virkelig en smuk mørk pige med skønne proportioner - modelansigt og slank og fast krop. Som noget efterhånden næsten usædvanligt har Malena naturlige bryster, der er bløde og med en omtrent B-skål perfekt afstemt til hendes krop. Den lille talje, de lange slanke ben og smalle smækre bagdel er hendes trumfkort - virkelig en lækkerbidsken. Alderen på 24 år skal nok passe.

Sød er hun også. Meget stille og rolig, og vil i princippet gerne give kunden en god oplevelse, kunne jeg mærke. Hun har dog en vis professionel distance og er ikke rigtigt indlevende i akten som de bedste latinapiger er det. 

Men flot, det er hun, og der er alt for få sorte/mørke piger, der bruger ægte billeder og ikke prøver at snyde een. Så hvis man drømmer om en lækker slank ibenholtskønhed, så er Malena B nok sagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

S

ChoosyVery skrev, den 6.3.2024 at 05:30:

Malena B er tilbage, p.t. i Fredericia: https://annoncelight.dk/showad/341268

Og jeg kan bekræfte trådstarters anmeldelse: Det er helt klart hende på billederne og videoen og hun er virkelig en smuk mørk pige med skønne proportioner - modelansigt og slank og fast krop. Som noget efterhånden næsten usædvanligt har Malena naturlige bryster, der er bløde og med en omtrent B-skål perfekt afstemt til hendes krop. Den lille talje, de lange slanke ben og smalle smækre bagdel er hendes trumfkort - virkelig en lækkerbidsken. Alderen på 24 år skal nok passe.

Sød er hun også. Meget stille og rolig, og vil i princippet gerne give kunden en god oplevelse, kunne jeg mærke. Hun har dog en vis professionel distance og er ikke rigtigt indlevende i akten som de bedste latinapiger er det. 

Men flot, det er hun, og der er alt for få sorte/mørke piger, der bruger ægte billeder og ikke prøver at snyde een. Så hvis man drømmer om en lækker slank ibenholtskønhed, så er Malena B nok sagen.

super godt at høre! Husker hende fra sidst, men fik hende aldrig besøgt. Hvis hun kommer mig lidt mere nær i forhold til lokation kigger jeg nok forbi :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...