Hop til indhold
Lykkeridder

Nydelsesmarathon i Berlin

Recommended Posts


Havde planlagt denne tur med masser af erotik og sex ad libitum i et naivt håb om at kunne holde en længere GP-pause derefter.
Havde forberedt mig grundigt med masser af søvn, sund mad og 10 dages sex-faste.

Ngel massage om formiddagen
Havde booket 90 min “When a man loves a woman” pakke med Elisa.
https://ngel-massagen.de/de/elisa

Konceptet er erotisk massage uden sex, hvilket passede fint før Artemis. Jeg mødte polske Elisa allerede i elevatoren på vej op. Måske lidt akavet, men jeg var glædeligt overrasket. Det er hende på billederne: Petite og feminine former.
Jeg var hendes første gæst i en uge, så hun var klar.
Hun er en stille person og ikke specielt god til engelsk, men kropssproget var eminent.
Havde ikke prøvet Nuru-massage før.

Endnu mere overrasket blev jeg over stedet. Top-lækkert og rent. Stort rum med badekar, en stor seng og god plads.
Så blev der ellers hældt salt i karret og det blev fyldt mens jeg tog bad.
Så kom Elisa ind i en badekåbe og bad mig stige op i karret. Havde forventet at blive masseret af hende fra kanten af karret, men hun smed badekåben og kom op til mig nøgen.
Hun satte sig på mit skød og var opmærksom på, at der også skulle være plads til min efterhånden stenhårde ven.
Hun startede med en olieholdig sæbe på min overkrop og lår. Fantastiske glidende og faste erotiske bevægelser med den helt rigtige hårdhed.
Her overlod jeg styringen til hende og var meget opmærksom på hendes signaler.
Langsomt begyndte jeg at massere hendes skuldre videre ned langs overkroppen og op ad lårene. Da jeg forsigtigt lod hænderne glide fra lårene op ad maven og nærmede mig brysterne, lagde hun hovedet mod min skulder og pressede kroppen ind mod mig.
Perfekt med hendes højde. Hun førte med hånden pikken op mellem sine balder. Da jeg masserede hendes bryster, mave og lår, begyndte hun at bevæge hofterne langsomt op og ned. Jeg måtte holde igen med alt, hvad jeg havde. Det var bare så lækkert, og da jeg drillende lod fingeren rotere om klitoris, blev hendes bevægelser så hurtige, at jeg måtte stoppe hende.
Vi kom op ad badet og gik over til dobbeltsengen.
Så stod den ellers på candlelight og nurumassage. Jeg lå på maven, mens hun masserede med hænder og albuer samt masser af varm olie og gel. Tilpas hårdt som jeg kan lide det. Langsomt gled hun over i at bruge hele kroppen både for og bagside. Mig om på ryggen. Nu lod hun kroppen glide hele vejen op ad mig så langt, at jeg forsigtigt kunne lade tungen strejfe hendes skamlæber.
Så gled hun frem og tilbage med mere olie og fokus på kugler og skaft.
Med hende siddende mellem mine ben masserede hun mig frem til den vildeste orgasme, hvor jeg bare kom og kom ud over hendes hænder og ben. Hun malkede tålmodigt det sidste ud af mig.
Så fortsatte oliemassagen gensidigt, ellers med stor energi. Jeg lod forsigtigt en finger glide op i hende da hun lå hen over mig og var godt tændt. Hun holdt en pause mens min finger var oppe. Så masserede hun videre. Jeg tænkte at det jo heller ikke var en del af ydelsen, men da jeg masserede hendes olierede mave, bevægede hun selv skridtet mod min hånd og igen gled fingeren forsigtigt op i hende. Hun masserede mig hård igen og var klar til at give mig endnu en tur, men den var reserveret til pigerne på Artemis.
Vi lå nu ved siden af hinanden da jeg prøvede, om det var ok at slikke hendes brystvorter. Da hun lukkede øjnene og lagde sig tilbage, fortsatte jeg. Kyssede hende ned ad maven og da jeg skulle til at fortsætte opad skubbede hun forsigtigt mit hoved ned mod helligdommen. Jeg lagde roligt ud med lange, dybe tungebevægelser ind og ud, som blev mere cirkulerende og fokuserede mod klitoris. Hun var sjaskvåd og stønnede svagt - sikkert for at personalet ikke skulle opdage, hvad vi havde gang i.
Hun kom efter 10 min - med nærmest krampagtige bevægelser med underlivet.
Nøøøj hvor var det dog en fantastisk oplevelse. 
Et godt råd hvis man vil have fuldt udbytte, er at give sig hen og respektere massørens grænser. Jeg skal ikke kunne sige om oral sex er en del af ydelserne, men selv uden er det fantastisk.

Artemis - syndens hule
Fyldt med energi tog jeg på hotellet og checkede ind. Derfra videre til Artemis, som er anmeldt mange gange.
Stedet lignede sig selv. Det var mit 3. besøg.
Jeg startede ud i baren med en drink. Omkring 15-20 piger i barområdet, men jeg var også tidligt på færde (ca kl 12). Der var en del piger der kom forbi. De havde travlt med at fortælle, hvad de ikke tilbød og var i det hele taget lidt for kolde til min smag. For mange af dem havde stenhårde pumpede silikonebryster og et ligegyldigt udtryk i øjnene.
Heldigvis kom Julia (tror jeg hun hed) som er tysk statsborger med libanesiske rødder.
Hun er 32 og superlækker med naturlige d-skåle og smal talje. Jeg har været sammen med hende før, og mirakuløst nok kunne hun huske mig og hvor jeg kom fra. Hun er mere professionel end indlevende, men er supersjov at være sammen med. Hun gav et super blow og vi røg om i en missionær med nærkontakt med hendes fantastiske barm. Kom ret hurtigt.
Vi mødtes løbende i løbet af dagen og aftenen og snakkede om alt muligt incl de andre piger. Skidesjovt!

Ned og få stillet sulten i buffeten. Her mødte jeg caribiske Penelope som også fik sig en gang frokost. Hun havde naturlige f-skåls kæmpebryster og havde en fin figur i øvrigt - nok til den runde side. Hende  tændte jeg omgående på og gik hurtigt på rum med hende. Hun var også prof men engageret og havde et sødt, frækt glimt i øjnene og sagde på spansk hvor liderlig hun var. Fremragende skuespil. Her tog jeg hende i doggy med hænderne fulde af de store bryster. Ville have kommet ud over hende men nåede det ikke før jeg skød den af oppe hende (i kondomet).

Efter badet og en pause mødte jeg en en pæn blonderet rumæner som klart oversolgte sig selv. Da vi kom ovenpå, havde hun meget travlt med at fortælle om, hvad jeg ikke måtte gøre. Da jeg midt i akten ville kysse brystvorterne, var det også galt. 
Jeg trak mig ud, og sagde at hun slet ikke var min type, men at hun nok skulle få sine penge. Hun så fornærmet på mig på mig resten af dagen, men heldigvis fortsatte Jenny og Penelope med at komme med søde komplimenter.

Nu trængte jeg til en pause fra Artemis. Kunne ikke blive enig med mig selv, om jeg ville tilbage. Tog ud for at spise på en god Italiensk restaurant og fik igen lyst til Artemis hvor der snart var “vagtskifte”.

Da jeg kom tilbage så tingene meget bedre ud. Der var tændt op i grillen ved poolområdet og nye piger. Fik mig en øl og snack udenfor og så BANG der sad hun. Mira fra Rumænien (det havde jeg aldrig gættet på med det ansigt og statur) på 180 cm, 30 år, lyst hår og med en åleslank gazellekrop. Dagens absolutte højdepunkt! Hun havde et håndklæde om sig, så jeg kunne kun gætte mig frem til resten. Hun snakkede med en veninde, mens jeg prøvede at fange hendes blik. Endelig så hun op og smilede sødt. Vi gik sammen indenfor, hvor hun fjernede håndklædet. OMG hvor var hun bare dejlig. Vi snakkede et godt stykke tid og gradvist blev samtalen mere og mere intim. Hun var lige mødt og fuld af energi. Hun spurgte om jeg var god til at tilfredsstille en kvinde oralt (smart salgstrick, som jeg straks hoppede på). Det mente jeg jo nok, så vi aftalte en time og bevægede os ud og ned af trappen mod hytterummene under poolområdet. Der er meget bedre end at være ovenpå. Inde ved siden af var der godt gang i den, hvilket løftede stemningen endnu mere. Jeg lagde ud med at kysse hendes krop og lækre bryster. Hun fik hurtigt hårde brystvorter og inviterede mig længere ned. Da hun jo lige var mødt op, lagde jeg forsigtigt ud med 15 intense minutter mellem hendes ben med tungen på arbejde langt oppe i den perfekte glatbarberede fisse. Havde godt fat om de faste balder, så jeg kunne presse tungen så langt op som muligt. Hun stønnede højere og skreg nærmest, da hun kom med et pænt sprøjt som kvittering.
Da hun havde pustet ud og fået skyllet munden bad hun mig vende mig om på ryggen. Hun havde en fabelagtig teknik med tungen op og ned af skaftet og ned til kuglerne, som så fik en kærlig behandling. Så tog hun mig helt til roden i længere tid, til jeg var ved at eksplodere. Nu måtte jeg bare op i hende. Hun vendte sig villigt om på maven og skød sin smukke popo op så jeg kunne trænge dybt op i hende vaginalt. Hun var så perfekt stram, at jeg liige måtte sætte tempoet ned. Nu var der igen gang i den inde ved siden af, og når jeg gik dybt op i Mira, stønnede hun højere, så jeg gik endnu mere til den. Det samme gjorde ham i naborummet, så det nærmest blev til støn i stereo.
Jeg kom så hårdt, at det flimrede for øjnene. Hun havde fat i mine baller under min lange orgasme og det var bare helt, helt fantastisk. Takkede hende mange gange og hun gengældte.
Så var det tid til en pause ved poolen og lidt mad.
Gik ind og snakkede lidt med Julia, som var i højt humør. Hun fejrede, at hun havde bestået sin eksamen.

Senere på aftenen mødte jeg Salome, som også var rumæner. Nok i starten af fyrrene med en slank og trænet krop. Pæne silibryster var på sin plads her. Jeg fortalte hende at jeg egentlig var på vej ud, og at jeg savnede kys og intimitet som hos mange danske gp-ere.
Til min begejstring sagde hun at vi skulle gå op sammen, så hun kunne vise mig, hvordan det skulle gøres. Hun havde tidligere dyrket elitesport og det var sikkert sandt. Vi vekslede mellem at råsnave og at hun tog mig langt ned i halsen og gaggede. Sådan blev vi ved ret længe. Hun lagde sig om på siden og bad mig om at tage hende hårdt. Med to fingre i munden på hende kørte jeg på og kom overraskende hurtigt.
Nu var jeg ved at være godt brugt og tømt. 

Tog en gin-tonic i baren efter badet og var på vej ud, men da jeg passerede trappen stod den perfekte ungpigegodte og hilste pænt. Hun var naturligvis nøgen, og jeg kunne ikke slippe synet af den stramme krop og det nybarberede hunkøn. Argh skulle man ikke prøve? Var usikker men kunne ikke modstå hende. Vi tog turen op af trappen. 23 år og tyrkisk. Hun tog straks min hårdtprøvede ven i munden og arbejdede ham i rank positur. Hun spurgte pænt om jeg ville rides. Ja tak! Hun kørte bare derudaf. Lidt mekanisk. Sikkert fordi det var sent, men jeg kom ikke for tidligt denne gang. Overraskende nok holdt jeg mig hård oppe hende, nok fordi hun var så ung og stram. Efter 20 minutters hårdt arbejde fik hun den sidste orgasme ud af mig den aften.
Da hun tog kondomet af spurgte hun “did you come", da der kun var en dråbe. Ja hun skulle bare vide….

Jeg var blevet 800 € fattigere (incl Nuru) plus hotel og fly. Det var det hele værd. 
Der er noget vanvittigt dekadent over Artemis. Ikke et sted for romantikere, der mest søger GFE, for der kommer man nok til at lede længe. Til gengæld kan man sagtens få en rigtig god oplevelse med lækre piger, som kan lide at blive behandlet pænt og respektfuldt. Det er fedt, at de kommer med søde kommentarer, selv efter det har været “deres tur” og der ikke er udsigt til mere indtjening. Dertil er der trods alt ordnede forhold for pigerne som normalt betaler det samme som kunderne for at komme ind på klubben og bliver testet jævnligt. Derudover er det helt fint med mig, at de sætter klare grænser for ydelser. Det er bare et turn-off, når det er det første de fortæller. Niveauet efter coronaen er ikke helt så højt som før og slet ikke som på Sharks ved Frankfurt, men klubben er stadig et besøg værd, hvis man er tålmodig og bruger sund fornuft. Priserne har ikke ændret sig siden seneste reviews.

Er jeg kureret for mit alt for høje og dyre libido? Nok desværre ikke. Nogle dage efter hjemkomst, drømte jeg igen om Miras gudekrop. Tror jeg går i kloster eller på afvænning.

Stay cool!
 

Redigeret af Lykkeridder
link

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en rigtig god beretning. Og suk - fandtes der dog bare en “Paris No. 5” i lille DK (læs: gerne CPH) så man ikke var nødsaget til at rejse til Berlin. For ikke at tale om Artemis. Man får jo helt tanker om at åbne et lignende koncept selv ;-)

Redigeret af cgo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...