Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Er der nogle der kender til profiler på scor.dk som er til sugardates? Er interesseret i kvinder og par...

Skrevet

Jeg blev fornyeligt smidt ud, da det er imod retningslinjerne. Så nu er jeg mere online here, hvor der ikke er filter.. Men visuelt er det bare dejligere at skrive og browse på scor, så det er lidt en skam.

Skrevet

Jeg er ikke stødt på nogen , men jeg leder jo så heller ikke efter dem derinde :)

Skrevet
  • Author
Vixenida skrev, for 42 minutter siden:

Jeg blev fornyeligt smidt ud, da det er imod retningslinjerne. Så nu er jeg mere online here, hvor der ikke er filter.. Men visuelt er det bare dejligere at skrive og browse på scor, så det er lidt en skam.

Og måske lidt anderledes at søge på mere almindelig dating side?

Skrevet
  • Author
LeCoq skrev, for 8 minutter siden:

Shybratgirl er sugarbabe.

Kan tilføje profilen somom

Skrevet

Søg på luderleg p Scor, så kommer der måske gevinst

Skrevet

Kender en del på snap.
Men de ærlige og seriøse er hard to get

Skrevet

Det er ikke noget, jeg har ledt efter, men jeg er faldet over 5 piger/kvinder i Kbh-området, som har profil både på Scor og på Sugardaters, men der er sikkert flere. I de 5 tilfælde er der tale om genbrug af foto og/eller profilnavn.

Skrevet
Vixenida skrev, den 15.7.2023 at 14:16:

Du blev smidt ud af scor fordi du tilbød sex mod betaling?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.