Hop til indhold

Recommended Posts

Hej. Er der nogen der ved om der stadig er lukket på Sønderborgvej 7 i Kruså, eller hvad der sker der. Savner at komme der til den gode behandling der.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej jeg ved at "chefens" veninde er rykket væk der fra, og giver massage og hj hjemme hos hende selv, tæt på Sønderborgvej 7. Har besøgt hende i hendes private sted, men ikke samme gode massage, som hun lavede på Sønderborgvej. Jeg kan naturligvis ikke oplyse hendes adresse.

Men prøv at ring til Sønderborgvej 7, tlf. 91884621.

Del dette indlæg

Link til indlæg
modensønderjyde skrev, den 20.7.2023 at 11:38:

Hej jeg ved at "chefens" veninde er rykket væk der fra, og giver massage og hj hjemme hos hende selv, tæt på Sønderborgvej 7. Har besøgt hende i hendes private sted, men ikke samme gode massage, som hun lavede på Sønderborgvej. Jeg kan naturligvis ikke oplyse hendes adresse.

Men prøv at ring til Sønderborgvej 7, tlf. 91884621.

Hej det er ikke lukket jeg var der igår og fik god massage med mere yaya var i godt humør kommer snart igen 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har ringet men ingen kontakt. Var forbi her i formiddag men lukket. Der var et skilt i vinduet bagtil hvor der stod lukket.

Del dette indlæg

Link til indlæg
bukas skrev, den 22.7.2023 at 11:15:

Har ringet men ingen kontakt. Var forbi her i formiddag men lukket. Der var et skilt i vinduet bagtil hvor der stod lukket.

Hej jeg var forbi i formiddag og fik god massage det var dejlig Yaya var i godt humør kommer igen hvis jeg er i Sønderjylland .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Petermann skrev, for 20 minutter siden:

Hej jeg var forbi i formiddag og fik god massage det var dejlig Yaya var i godt humør kommer igen hvis jeg er i Sønderjylland .

super så vil jeg forbi meget snart

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...