Hop til indhold

Ringe i forvejen?

Featured Replies

Skrevet

Undskyld på forhånd, hvis jeg har stillet dette spørgsmål i den forkerte kategori, men:

Jeg er rigtig dårlig til, at ringe op til en pige, og, fortrækker derfor enten sms, eller blot steder man kan droppe ind.
Mange thai-steder ønsker ikke at blive kontaktet pr sms, og jeg synes jeg har opdaget flere thai-steder med open lysskilte i vinduerne skrive på deres annonce, at man f.eks. skal ringe 10 minutter før, eller 30 minutter før. Men, hvor vigtigt er det, at ringe før, hvis det aligevæld er et sted, hvor der er lysende open-skilte?
Jeg får nogle gange tanken, at det blot er noget de ønsker, fordi så ved de, at kunden der kontakter dem har set deres annonce, og ved de tilbyder sex?
Er der nogen, der kan kaste lidt lys over kotymen?

Mvh
Rasmus

Skrevet
Mr. Bigglesworth skrev, for 8 minutter siden:

Undskyld på forhånd, hvis jeg har stillet dette spørgsmål i den forkerte kategori, men:

Jeg er rigtig dårlig til, at ringe op til en pige, og, fortrækker derfor enten sms, eller blot steder man kan droppe ind.
Mange thai-steder ønsker ikke at blive kontaktet pr sms, og jeg synes jeg har opdaget flere thai-steder med open lysskilte i vinduerne skrive på deres annonce, at man f.eks. skal ringe 10 minutter før, eller 30 minutter før. Men, hvor vigtigt er det, at ringe før, hvis det aligevæld er et sted, hvor der er lysende open-skilte?
Jeg får nogle gange tanken, at det blot er noget de ønsker, fordi så ved de, at kunden der kontakter dem har set deres annonce, og ved de tilbyder sex?
Er der nogen, der kan kaste lidt lys over kotymen?

Mvh
Rasmus

Bruger altid sms, og 99 % er glade for det og svarer tilbage.

Tror gerne de vil vide hvornår du kommer, så de ikke åbner for uønsket besøg( myndighedsperson) og ikke fordi du skal have læst annoncen.

Og tråden skulle nok være lagt i general debat, kun en moderator kan flytte den.

Skrevet

Nogle steder kan du kun komme ind hvis du har bestilt tid. 
Har besøgt mange steder uden aftale og det er lidt 50-50 hvad der sker. 
Hvis du vil være sikker på en bestemt pige skal du bestille tid. 

Hvad angår sms eller opkald. Har besøgt +100 thai piger og har aldrig ringet. Sender kun sms. 
Nogle gange ringer pigen for at bekræfte aftale .

Er selv massage og HE fyr, bestiller aldrig sex da jeg godt kan lide spillet og vil se hvad der sker. 
Derfor er aftalen vigtig for mig. 
Hvis jeg bestiller nogle dage i forvejen plejer jeg at sende sms på dagen for at være sikker på aftalen. 

Skrevet

Hvad er det værste der kan ske -hvis du bare kikke ind... -hvis de er optaget så kører man bare igen;-) Når de har et skilt "Open" så er det, det samme som du er velkommen;-) Dem der utrykkeligt skriver, man skal ringe/book først i annoncen -har vel ikke sådan et skilt. Jeg har prøvet mange der ikke svare på sms -eller er irriteret over dem. Jeg har også prøvet dem der bliver ringet op under min massage endeløst -og det er fandeme også irriterende. 

Jeg kunne aldrig drømme om at booke lang tid før -også fordi de steder jeg kommer -har de sandsynligvis glemt alt om den booking, når jeg så kommer. Så ca. 1-2 timer før -afhængige af, hvor langt det er, at kører. Og kommer jeg lige forbi et sted -som jeg kender adressen på kunne jeg sagtens finde på bare at kikke ind -og spørg om de har tid.   

Skrevet
  • Author
Møffe skrev, for 19 minutter siden:

Når de har et skilt "Open" så er det, det samme som du er velkommen;-) Dem der utrykkeligt skriver, man skal ringe/book først i annoncen -har vel ikke sådan et skilt.

F.eks. MayMassage, https://annoncelight.dk/showad/316324 , har på sin annonce stående at man skal ringe før, men, hun har open skilte på sit hus.

Og, med hensyn til, hvad det værdste der kan ske er vel, at man irriaterer kvinden, og derved ikke får det bedste udgangspunkt for en god massageoplevelse?

Skrevet
Mr. Bigglesworth skrev, for 2 timer siden:

F.eks. MayMassage, https://annoncelight.dk/showad/316324 , har på sin annonce stående at man skal ringe før, men, hun har open skilte på sit hus.

Og, med hensyn til, hvad det værdste der kan ske er vel, at man irriaterer kvinden, og derved ikke får det bedste udgangspunkt for en god massageoplevelse?

-Som sagt hvis jeg har adr. kan jeg nemt finde på, at kikke forbi -og hvis det kan irriteret nogen -var de nok irriteret i forvejen;-) Jeg spørg jo pænt og kortfattet -ikke noget med at tigge om at komme ind... 

OBS! I Thailand hvor de kommer fra langt de fleste jeg besøger -Råber de jo selv folk an -det går forbi deres massageshop, når de ikke har nogen kunder -fuldstændigt skuppelløs -så kan jeg ikke tag mig af, de kommer herop og tillægger sig danske nykker -som at blive irriteret -over en venlig forspørgelse;-) ligesom thaier kan være meget forskellige kan vi danskere det, da så sandelige også. 

Men det er jo også sådan i dag -at kommer spontant forbi venner elller familie er de ved at falde på røven fordi de ikke er blevet varslet -og har forberedt en hel masse... Det er i mine øjne noget pis... I gammel dage kunne man godt kikke ind, hvis man lige kom forbi alligevel... Det er mange lande, hvor de forsat gør sådan... hvorfor det pludselig er så forfærdeligt -med et spontant besøg er rigtig ærgerligt -da det i mine øjene er mindst lige så hyggeligt, hvis ikke mere... (hvis tilfældet så er de ikke har tid -eller ikke er hjemme -så kører man da bare igen)

Skrevet
Møffe skrev, for 2 minutter siden:

Som sagt hvis jeg har adr. kan jeg nemt finde på, at kikke forbi

Jeg kom også spontant forbi uden aftale for 20 år siden, men blev træt af hende jeg havde udset mig var optaget, eller hvis der kun var 1 pige blev døren ikke åbnet, selvom neon lyset sagde open. Idag sms jeg 2-3 timer i forvejen, og håber ikke en " kammerat " har udgivet sig som mig.:)

Skrevet

Tror de 10-20 min før handler om at du så nok holder din aftale og de kan gøre sig klar til gæsten. Blot et gæt.

Skrevet

Mange steder er det da, selv om du har bestilt en tid, der er et stort lysende neon skilt der siger open, en låst dør hvor du må vente, kort måske, men det føles længe midt i hovedgaden :wacko:

Skrevet

Ringer altid , hvis de ikke svare,  så er det den næste i rækken :), så kan de sende en sms med aftalte tid og en adr. 

Der er nogle gange de skriver 5000 Odense c, men så er det Vissenbjerg ell Årslev :unsure:

• 4 weeks later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.