Gæst Skrevet 27. December, 2013 Nogen der ved hvad der er blevet af Camilla. ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2874 Skrevet 27. December, 2013 Du må lige putte lidt flere guldkorn på... som f.eks. Hvem, Hvad og Hvor... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldfinger 354 Skrevet 27. December, 2013 Jeg kender en, der hedder Camilla, men det er jo ikke sikkert, at det er den samme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2874 Skrevet 27. December, 2013 Min nabokone hedder også Camilla og hende gad jeg godt.......... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Spooney Skrevet 6. Januar, 2014 har efterhånden kendt en del Camilla'er - gik i folkeskole med et par stykker - dem kunne jeg godt - også gerne samtidig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dario 19 Skrevet 7. Januar, 2014 Er det Camilla fra Århus????? den dejlige sild. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3348 Skrevet 7. Januar, 2014 nej jeg tror det er hende fra lem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MushRoom Skrevet 7. Januar, 2014 (edited) Jeg tror det er Camilla ( hende med næsen ) som boede i Lem og fornylig flyttede til Sæd. Oprindelig fødselssted var Tarm Redigeret 7. Januar, 2014 af MushRoom Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. Januar, 2014 Okay dårligt spørgsmål Hun kaldte sig legmedCamilla Holdte til på Frederiksberg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg