lejogbrug 335 Skrevet 14. Juli, 2023 Nogen som har været her? 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 718 Skrevet 16. Juli, 2023 Hvilket sted er der tale om og hvor har du fundet annoncen? Deres hjemmeside virker ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ild i piben 233 Skrevet 16. Juli, 2023 Jeg ville næsten besøge dem, bare for sloganet 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrExtra 97 Skrevet 17. Juli, 2023 (edited) ild i piben skrev, for 13 timer siden: Jeg ville næsten besøge dem, bare for sloganet Du skal ikke regne med at få tømt andet end pengepungen på det sted https://odensethainorregade.dk Redigeret 17. Juli, 2023 af MrExtra Link 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoobGPexplorer 1081 Skrevet 17. Juli, 2023 ild i piben skrev, for 18 timer siden: Jeg ville næsten besøge dem, bare for sloganet Ja det er morsomt. Hvor mon det er klippet fra? Det er ikke på hjemmesiden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 718 Skrevet 17. Juli, 2023 Jeg mener der har været to steder i Odense med navnet Odense Thai Massage. Så jeg tror der er tale om et gammelt opslag som er blevet fundet frem. Mig bekendt har de aldrig tilbudt noget ekstra i Nørregade. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg