PoulPik 324 Skrevet 14. Juli, 2023 Hun virker som et scam Jeg skrev med hende, men tilfældigvis var hun ikke hjemme, men jeg kunne lige købe nogle billeder eller låne hende 250.- til hun kom hjem. LINK 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 14. Juli, 2023 Det er sjovt som nogle mænd, så snart der står studine, prøver lykken, selvom der hverken er billeder eller andet på annoncen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yrghh 1585 Skrevet 14. Juli, 2023 (edited) Jeg havde kontakt med hende for et halvt år siden. Dengang var hun også helt ny og endte med at snyde både mig og en anden bruger herinde for nogle kr. Hun bor i Aarhus og har nogle fede historier om, at hendes far eller veninder bor i København, så hun kan sagtens mødes. Mit møde med hende blev aflyst fordi hun blev forfulgt af fire mænd i en bil, så hun blev nødt til at gemme sig.. Derefter gik jeg i gang med en større efterforskning og fandt hendes rigtige identitet (som ikke afsløres hverken her eller på PM) Redigeret 14. Juli, 2023 af yrghh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migigen 201 Skrevet 14. Juli, 2023 yrghh skrev, for 1 minut siden: og fandt hendes rigtige identitet Er blot møg nysgerrig; Konfronterede du hende?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bonum in lectulo 78 Skrevet 14. Juli, 2023 PoulPik skrev, for 1 time siden: Hun virker som et scam Jeg skrev med hende, men tilfældigvis var hun ikke hjemme, men jeg kunne lige købe nogle billeder eller låne hende 250.- til hun kom hjem. LINK Hahaha Hun virker som et scam... Det er et scam.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yrghh 1585 Skrevet 14. Juli, 2023 migigen skrev, for 1 minut siden: Er blot møg nysgerrig; Konfronterede du hende?? Ja 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buddha 539 Skrevet 14. Juli, 2023 If it walks like a duck……. Jeez 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThomasDK 75 Skrevet 14. Juli, 2023 yrghh skrev, for 2 timer siden: Ja Jeg har ofte haft en ide om at det er unge fyre der står bag den slags her. Hvad var det for en slags person der så stod bag? Grim/pæn, pige/dreng, gammel/ung? Uden at fortælle hvem det var, kan du så tegne et billede af hvad der sidder i den anden ende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yrghh 1585 Skrevet 14. Juli, 2023 ThomasDK skrev, for 2 minutter siden: Jeg har ofte haft en ide om at det er unge fyre der står bag den slags her. Hvad var det for en slags person der så stod bag? Grim/pæn, pige/dreng, gammel/ung? Uden at fortælle hvem det var, kan du så tegne et billede af hvad der sidder i den anden ende? Virkelig køn ung pige, studerende, partytøs, skilsmissebarn, typen man ville følge på instagram. Jeg fandt hendes tiktok, insta, facebook og hendes mors og fars navn og adresse i min research. 3 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 15. Juli, 2023 yrghh skrev, for 9 timer siden: Virkelig køn ung pige, studerende, partytøs, skilsmissebarn, typen man ville følge på instagram. OK, så studine-delen var nok rigtig..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 15. Juli, 2023 yrghh skrev, for 9 timer siden: Virkelig køn ung pige, studerende, partytøs, skilsmissebarn, typen man ville følge på instagram. Jeg fandt hendes tiktok, insta, facebook og hendes mors og fars navn og adresse i min research. Skræmmende at du finder alle de private ting. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 15. Juli, 2023 (edited) AlfaN skrev, for 11 timer siden: Skræmmende at du finder alle de private ting. Det er svært at modtage penge elektronisk uden at afsløre sin identitet, og jeg gætter på, at en som @yrghh ikke går ned og køber Itunes-gavekort eller paysafe-kort, som er nogle af de få metoder til at skjule sin id som pengemodtager. Hun er ret letsindig med den annonce, og jeg ville så let som ingenting også kunne opklare hendes identitet, hvis jeg virkelig var interesseret - helt uden at kontakte hende (dog ikke uden at kompromittere mig selv). Redigeret 15. Juli, 2023 af Bebop 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yrghh 1585 Skrevet 15. Juli, 2023 Bebop skrev, for 40 minutter siden: AlfaN skrev, for 12 timer siden: Skræmmende at du finder alle de private ting. Det er svært at modtage penge elektronisk uden at afsløre sin identitet, og jeg gætter på, at en som @yrghh ikke går ned og køber Itunes-gavekort eller paysafe-kort, som er nogle af de få metoder til at skjule sin id som pengemodtager. Hun er ret letsindig med den annonce, og jeg ville så let som ingenting også kunne opklare hendes identitet, hvis jeg virkelig var interesseret - helt uden at kontakte hende (dog ikke uden at kompromittere mig selv). Hun begik nogle fejl undervejs. Det nummer hun har i sin annonce er hemmeligt. Hendes MobilePay nummer er også hemmeligt, men der var andre ting, der gjorde, at hun kunne findes, og når først, der er hul, er det nemt at trevle resten op. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg