Hop til indhold
Guest LMNB

TantraMassage

Recommended Posts

Hej alle

Jeg efterlyser nogle der har været her (ved Karin):

http://www.tantriker.dk/tantriker.dk/Tantra_og_Massage.html

Hvordan er oplevelsen?

Jeg søger ikke nødvendigvis en detaljeret anmeldelse (tantra er jo en personlig oplevelse), men er der nogen der har været der?

Hej tillader mig lige at prøve at høre igen.

Nogen der har været ved Karin?

Kom du selv afsted?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mthom skrev, den 29/12/2014 at 14:51:

Hvad med Kirsten hos Tantrisk Møde

Jeg har fået massage af Kirsten Maria fra Tantrisk Møde en del gange og det har været en god oplevelse hver gang. Der er god tid, man får virkelig koblet af og kommer dybt ned i kroppen. Hun bruger hele kroppen i massagen og bevæger sig som en lille fisk i olie. :-) 
Hun kan lide at blive rørt ved, hvis man rører blidt. Hun flytter når hun synes det bliver for meget, uden at det betyder at man ikke må røre igen senere. Hun er ret ukompliceret at være sammen med. Man får massage overalt på kroppen og pikken får massage mange gange. Det er ok at få udløsning, hvis man får lyst til det. 
Rigtig god oplevelse. Skal helt sikkert besøge hende igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mester75
Vildmedsex skrev, for 4 timer siden:

Jeg har fået massage af Kirsten Maria fra Tantrisk Møde en del gange og det har været en god oplevelse hver gang. Der er god tid, man får virkelig koblet af og kommer dybt ned i kroppen. Hun bruger hele kroppen i massagen og bevæger sig som en lille fisk i olie. :-) 
Hun kan lide at blive rørt ved, hvis man rører blidt. Hun flytter når hun synes det bliver for meget, uden at det betyder at man ikke må røre igen senere. Hun er ret ukompliceret at være sammen med. Man får massage overalt på kroppen og pikken får massage mange gange. Det er ok at få udløsning, hvis man får lyst til det. 
Rigtig god oplevelse. Skal helt sikkert besøge hende igen. 

Hvor kan man møde Kirsten, og hvordan kommer man i kontakt med hende? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...