Hop til indhold

Recommended Posts

Hej!

Nogen der kender "Time For Massage" på Vangede Bygade, tæt på IKEA? (Ikke Jiwsuk)

Er det et udelukkende grønt sted? Jeg har i hvert fald ikke kunnet finde så meget info om stedet anmeldt. Kun i en "gammel" tråd fra 2020, som MÅSKE omhandler denne.

https://www.timeformassage.dk/

M.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har besøgt stedet et par gange  dog senest for et et par år siden. Udmærket massage og også mulighed for HJ. Ejer er dog noget reserveret eller måske bare professionel!! En lidt upersonlig oplevelse begge gange. Det kan være du får en anderledes god oplevelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Stedet går for at være grønt og er indrettet i klassisk stil lidt som ju wellness. N som er ejer af stedet er en sød og easy going dame lidt under 50. Hendes massage er udmærket og hun har på et tidspunkt forsøgt at hjælpe mig med et problem, men det lykkedes desværre ikke, men hun gjorde hvad hun kunne. Jeg skylder hende tak for hendes måde at være på. Hun blander sig ikke i hvad hendes piger laver, men jeg tror ikke at der sker meget specielt som ikke er grønt. Nu har jeg ikke været der i 18 mdr, men kom der mere en 20 gange før.

Del dette indlæg

Link til indlæg
charlieCarlo skrev, for 38 minutter siden:

Stedet går for at være grønt og er indrettet i klassisk stil lidt som ju wellness. N som er ejer af stedet er en sød og easy going dame lidt under 50. Hendes massage er udmærket og hun har på et tidspunkt forsøgt at hjælpe mig med et problem, men det lykkedes desværre ikke, men hun gjorde hvad hun kunne. Jeg skylder hende tak for hendes måde at være på. Hun blander sig ikke i hvad hendes piger laver, men jeg tror ikke at der sker meget specielt som ikke er grønt. Nu har jeg ikke været der i 18 mdr, men kom der mere en 20 gange før.

Så ved du jo godt det ikke er grønt.  Skidt pyt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Klipklap skrev, for 11 timer siden:

Så ved du jo godt det ikke er grønt.  Skidt pyt. 

Hvis du ved noget og selv har prøvet det hos n, så beret om det. Nu kom jeg der er andre grunde end sexønsker, jeg havde en helt anden dagsorden og fik så massage oveni besøgene. Jeg ved dog godt hvor hun hun har været inden hendes mand investerede i Vangede. Men det længste jeg kom var sådan helt automatisk og til fældigt  min første 6 hånds. Det var en spøjs oplevelse i det, det er svært at følge med hvem, hvor etc. Og så var der en gang med et virkeligt kedeligt hj hos en af hendes faste damer., Kan det så være lysegrønt sted eller??

Del dette indlæg

Link til indlæg
charlieCarlo skrev, for 3 timer siden:

Hvis du ved noget og selv har prøvet det hos n, så beret om det. Nu kom jeg der er andre grunde end sexønsker, jeg havde en helt anden dagsorden og fik så massage oveni besøgene. Jeg ved dog godt hvor hun hun har været inden hendes mand investerede i Vangede. Men det længste jeg kom var sådan helt automatisk og til fældigt  min første 6 hånds. Det var en spøjs oplevelse i det, det er svært at følge med hvem, hvor etc. Og så var der en gang med et virkeligt kedeligt hj hos en af hendes faste damer., Kan det så være lysegrønt sted eller??

Hvis du ved noget og selv har prøvet det hos n, så beret om det

Læs dog min tidligere indlæg i tråden.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Klipklap skrev, for 7 timer siden:

Læs dog min tidligere indlæg i tråden.  

Der oplyser du ikke om det er med ejeren eller en anden medarbejder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 21 timer siden:

Der oplyser du ikke om det er med ejeren eller en anden medarbejder.

Han er meget "ordfattig" , om sit besøg. Han har gramset på en eller anden på stedet, og er blevet tilbudt fuld pakke til en for høj pris og fik så pakken og så? Eller hvad? Jeg har taget mine briller på, og har læst det igen. Jeg er for dårlig til at afkode hvad der menes.....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...