Hop til indhold

Truntefisen i fredericia

Featured Replies

Skrevet

Først lige det obligatoriske link.

https://annoncelight.dk/showad/276701

nu blev det endelig min tur til at besøge truntefisen. Jeg har kigget hendes profil flere gange, men det har aldrig passet ind i kalenderen. Det gjorde det denne gang, og nøj hvor er jeg glad for det. 
Præcist hvad vi lavede vil jeg ikke komme ind på, jeg kan alligevel ikke beskrive det så godt som forfatterne på de grå sider. Lad os nøjes med at sige at jeg fik prøvet lidt af det hele som hun glædeligt tilbyder. Hun er virkelig, inderligt vild med analsex. Og man kan både se og mærke at hun er erfaren indenfor dette område. Jeg kommer helt sikkert igen. Med hensyn til billederne, så synes jeg faktisk hun er pænere i virkeligheden. Og ikke fed på nogen måde. Selvfølgelig er hun ikke et lille fnug, men det foretrækker jeg nu en gang. Jeg nåede desværre ikke at komme indenfor tiden der var afsat, men det må vi råde bod på næste gang. 

Skrevet

Helt enig med @Æ tømrer Hun er en sød og smuk moden kvinde med et godt humør. Jeg havde også lidt svært ved at afslutte - hun gav en dejlig håndtrold til sidst. Glæder mig til et nyt besøg. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.