Babsomanen 1 Skrevet 14. Juli, 2023 Synes det er længe siden der har været nogle opslag om Amita, er hun lukket? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Med.Lem 130 Skrevet 15. August, 2023 Besøgte Amita i denne måned. Det var ejeren af butikken der tog imod mig. Hun var den eneste dér. Hun nævnte at Cat også var der engang imellem. Jeg blev tilbudt massage og fuld pakke, til standard Aarhus pris. Massagen var glimrende uden at være fantastisk. Det efterfølgende var ret maskinelt og uden nærvær. Amita holder sig godt og er pæn når hun smider tøjet - hvis hun også smed hæmningerne, ville det være et sted jeg ville besøge igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 15. August, 2023 Med.Lem skrev, for 2 minutter siden: Hun nævnte at Cat også var der engang imellem Hvilken Cat? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Med.Lem 130 Skrevet 15. August, 2023 (edited) Aarhuselsker skrev, 1 time siden: Hvilken Cat? Ingen anelse Hun er der fast om onsdagen, fik jeg at vide. Redigeret 15. August, 2023 af Med.Lem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg