Hop til indhold
jusse22

Min første gang, øst Jylland...

Recommended Posts

Jeg er helt ny mht. trans/ladyboy/shemale, men har lyst til stikke tåen i vandet og prøve denne for mig nye aktivitet.

Har fulgt med her er stykker tid, og kan se at det er lidt af nogen blandede bolcher med indfriede forventninger, og vil da helst have en god første gang uden at blive bange og/eller få trompeten udblokket for meget.

Der er en del latin-amerikanske og Syd europæriske piger, men det er ikke lige den model jeg tænder på, og så har de fleste af dem noget meget imponerende udstyr som jeg er 100% sikker på at jeg ikke kan magte.

Jeg kan godt lide Thailandske piger/ladyboys, men udvalget med gode anmeldelser fra Randers ned til Kolding er ikke stort.

En dansk eller Nord europæisk pige er også helt fint, men der er udvalget endnu mindre.

Så her er så spørgsmålet til jer herinde on jeres anbefalinger angående en shemale, som er god til en nybegynder, og som er 100% feminin i usseende og en stemme som passer, og et vedhæng i en normal eller mindre størrelse.

På forhånd mange tak.

J

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uden at have erfaringer selv, gætter jeg på at de fleste kæmpedillere på de brune piger er fake.

Du skal nok vente på at Mabel kommer til Århus igen.

https://annoncelight.dk/showad/356052

Hvis det er en succes, prøver jeg sgu også... :-)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...