Hop til indhold

Min første gang, øst Jylland...

Featured Replies

Skrevet

Jeg er helt ny mht. trans/ladyboy/shemale, men har lyst til stikke tåen i vandet og prøve denne for mig nye aktivitet.

Har fulgt med her er stykker tid, og kan se at det er lidt af nogen blandede bolcher med indfriede forventninger, og vil da helst have en god første gang uden at blive bange og/eller få trompeten udblokket for meget.

Der er en del latin-amerikanske og Syd europæriske piger, men det er ikke lige den model jeg tænder på, og så har de fleste af dem noget meget imponerende udstyr som jeg er 100% sikker på at jeg ikke kan magte.

Jeg kan godt lide Thailandske piger/ladyboys, men udvalget med gode anmeldelser fra Randers ned til Kolding er ikke stort.

En dansk eller Nord europæisk pige er også helt fint, men der er udvalget endnu mindre.

Så her er så spørgsmålet til jer herinde on jeres anbefalinger angående en shemale, som er god til en nybegynder, og som er 100% feminin i usseende og en stemme som passer, og et vedhæng i en normal eller mindre størrelse.

På forhånd mange tak.

J

Skrevet

Uden at have erfaringer selv, gætter jeg på at de fleste kæmpedillere på de brune piger er fake.

Du skal nok vente på at Mabel kommer til Århus igen.

https://annoncelight.dk/showad/356052

Hvis det er en succes, prøver jeg sgu også... :-)

Skrevet
  • Author

Ja, Mabel er en fryd for øjet, og jeg håber at hun kommer tilbage til Jylland.

Skrevet
kad skrev, for 23 minutter siden:

Så er det Karen castro i Århus  

https://annoncelight.dk/showad/149598 

100% feminin og skide sød og forstående overfor første gangs besøgende

Tak for at dele. Hvor i Aarhus finder man hende? Centralt? 

Skrevet

Nord århus med masser af gratis parkering lige udenfor 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.