Hop til indhold

Mænd: hvor lang tid drypper I efter sex?

Featured Replies

Skrevet

Hej med jer mænd,

Hvor lang tid drypper i sperm efter I har fået udløsning? 
Jeg kan godt løbende dryppe i et stykke tid efter at have fået udløsning, hvilket er irriterende når man skal sove efter sex.

Hvad oplever I? Er det normalt? :-)

Skrevet

Skal ikke gøre mig klog på om det du oplever er normalt eller ej, men jeg har ikke oplevet det som du beskriver det her. Jeg kan lige presse det sidste ud, eller lave et par ekstra ryk så det sidste kommer ud, men jeg går ikke og drypper.

Skrevet

altså du drypper sperm ud i noget tid efter ? har jeg aldrig hørt om

men det er klart at når man går fra stiv pik til slap og venter lidt , så ryger den aller sidste dråbe sperm ud , som man ikke altid kan få ud lige efter at man kommer og stadig er halvstiv

det er vel et spørgsmål om muskelsammentrækninger , og kun når man er helt slap kan få det sidste ud

Skrevet

Jeg plejer at klemme det sidste ud af urinrøret. Jeg starter med at trykke med fingrene bag pungen og så ellers fremad. Det får det meste ud. Derudover er det en god idé at pisse en tår for at skylle røret rent.

Skrevet

Om det er normalt skal jeg ikke kunne udtale mig om.  Jeg gør som andre har beskrevet med lige at klemme den sidste dråbe ud.

Ellers er det helt klart hende der drypper mest bagefter :ph34r:

Skrevet

hvis det er en dryppert skal du nok en tur forbi lægen

Skrevet

Helt normalt for mange, sørg for at drikke vand inden sex, så efter endt samleje skal du urinere, derved renses din penis. Så drypper du ikke, som Grabbing skriver.

Redigeret af Peter1000

Skrevet

Jeg skyder alt ud i min(e) kvinder, intet må de gå glip af :D

Skrevet

Hvis jeg ikke gør ligesom Grabbing beskriver her i tråden, så kan jeg også dryppe længe efter sex. Nogen gange glor pigerne helt åndssvagt på mig når jeg lige tager hånden ned om nosserne og trykker fremad, men så bliver de noget overrasket når de ser hvor meget ekstra ekstra sperm der lige kommer efter første ladning. 

Nogen af os mænd har bare tykkere sperm der ikke løber ud med det samme. Det er helt normalt. Nogle har endda kortsluttet mellem urin og sperm produktionen, så det fremgår lidt gult. Alle er bygget forskelligt, så ikke noget unormalt der @Nilhan1

Skrevet

hvis man kommer super hurtig, så kan spermen være meget tyk, og sidde fast, efter noget tid, bliver det tyndere og "drypper" ud.. 

Skrevet

Jeg pisser altid efter sex, og så er der intet dryp bagefter. Hvis ikke jeg pisser bagefter render det ud af den i lang tid.

Skrevet

Jeg drypper mest inden sex - jeg har ret meget precum som drypper livligt under forspil.

Skrevet

Hvis du drypper for meget, så har du nok raget et eller andet til dig, som lægen bør kigge på ;-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.