Fedtsylen 19 Skrevet 13. Juli, 2023 Hende her Medi stryger lige en på førstepladsen af alle de thaipiger jeg har besøgt af tidens løb. Og det er ikke så få endda. en krop uden svage punkter. Alt er bare i tip top stand - efter mine standarter hun er derudover virkelig sød og imødekommende en stor 5 tal herfra https://annoncelight.dk/showad/378293 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cep011 30 Skrevet 13. Juli, 2023 Hvilke ydelser tilbyder hun? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buck 157 Skrevet 13. Juli, 2023 Medi? Der står Demi på hendes annonce... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedtsylen 19 Skrevet 13. Juli, 2023 Buck skrev, for 54 minutter siden: Medi? Der står Demi på hendes annonce... Ja det er en stavefejl fra min side. Det er hende i linket - Demi. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Daddycool 3 Skrevet 13. Juli, 2023 Fedtsylen skrev, for 2 timer siden: Hende her Medi stryger lige en på førstepladsen af alle de thaipiger jeg har besøgt af tidens løb. Og det er ikke så få endda. en krop uden svage punkter. Alt er bare i tip top stand - efter mine standarter hun er derudover virkelig sød og imødekommende en stor 5 tal herfra https://annoncelight.dk/showad/378293 Er det er af de kendte steder? og ca hvor? Hvad gav du? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedtsylen 19 Skrevet 13. Juli, 2023 Daddycool skrev, for 59 minutter siden: Er det er af de kendte steder? og ca hvor? Hvad gav du? Ja det er et af de meget kendte steder. Hvis man kan li at se OB træne - så er man tæt på prismæssigt er det præcis det samme alle tager efterhånden. 1000 for 30 min osv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Friskfyr12 Skrevet 14. Juli, 2023 Er lige kommet derfra.. det er tæt op ad ob Men hvis du kalder det toppen af poppen, så vil jeg gerne vide hvad røven af 4 division er Ved ikke om det sene tidspunkt men vi blev afbrudt af den thailandsk spilleklub og hun havde mere travlt med at kigge på sin telefon og cum.cum baby Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedtsylen 19 Skrevet 14. Juli, 2023 Friskfyr12 skrev, for 21 timer siden: Er lige kommet derfra.. det er tæt op ad ob Men hvis du kalder det toppen af poppen, så vil jeg gerne vide hvad røven af 4 division er Ved ikke om det sene tidspunkt men vi blev afbrudt af den thailandsk spilleklub og hun havde mere travlt med at kigge på sin telefon og cum.cum baby Hvis du var meget tæt på OB - så er det klart du ikke fandt superliga niveau…. Det lyder ikke som samme sted vi har været. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg