Hop til indhold

En kæmpe tak

Featured Replies

Skrevet

Hejsa alle sammen.

Jeg vil gerne tillade mig at sige jer, både piger og drenge en stor tak for alle jeres søde og dejlige hilsner i anledning af min fødselsdag.

Det har virkelig rørt mig at modtage så mange sms, mails, opkald samt pb'er her inde med hilsner.

Og en stor tak for alle gaverne. Blomster. Chokolade og guf til de små svin.

Og tak til alle gæsterne i dag fordi i har gjort jer så umage. Det har været et helt fantastisk fødselsdagsknald.

Jeg ønsker jer alle sammen et helt fantastisk nytår og håber på endnu mere godt humør og gode oplevelser i året der kommer.

Kram fra Sisse

Skrevet

TILLYKKE og kæmpe fødselsdags kram til dig sisse pigen. Knus Line

Skrevet

Jamen, mange gange tilykke.

Havde du været på Djævle Øen, så havde jeg også været der med en lille gave og en stooooor en ;-)

Skrevet

Jamen, mange gange tilykke.

Havde du været på Djævle Øen, så havde jeg også været der med en lille gave og en stooooor en :wink:

250g rå marcipan ? :mrgreen:

Skrevet

Hip Hip Hurra - Også et stort og kærligt kram herfra, glad for jeg blev en del af fejringen, det var som altid fantastisk... du kan slet ikke lade være :wink:

Rigtig godt nytår til dig og svinene...  :-P

Skrevet

Jeg anede ikke, at du havde fødselsdag. Men et stort tillykke herfra

Skrevet

Du får da også lige en forsinket fødselsdags hilsen herfra

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.