Hop til indhold

Mit møde med Legendariske Jennifer Romantica

Featured Replies

Skrevet

Jennifer Romantica  er velkendt af mange herinde, hun har en del anmeldelser, er aktivt på forummet og ikke mindst næsten fast inventar til Evas Fredagsbarer hvor hun vinder sine egne blowjobs :rolleyes: 

Siden Fredagsbar nummer to hvor jeg mødte Jennifer har jeg gerne villet besøge hende men hun arbejder kun få dage om måneden og turnerer rundt i hele Danmark så det med at jeg kunne den samme dag som hun arbejdede i København har ikke helt passet sammen længe. 

Denne måned lykkedes det heldigvis endeligt og ikke alene var Jennifer i Københavns omegn hun var i Valby ikke langt væk fra mig. 

Kontaktede først via booking snappen der skete ikke det store så skrev på sms, på sms gled det hurtigt og vi fik en aftale på plads. 

Efter formalia, kort bad og alt det andet startede vores halve time og sikke en skøn halv time med den pivfrække pusling :wub: <3

Jennifer er rar venlig og åben og dejlig snakkesalig. Hun er rødhåret og petit eller pusling som hun selv kalder det og utrolig smuk og sexet og generelt bare en dejlig Dansk GP og kvinde af den bedste slags. :D

Jeg lå længe og slikkede hendes smukke og dejlige fisse mens jeg nød hendes lyde og synet af hende imens.

Derefter lå jeg ved siden af hende og gav hende finger mens hun lod hånden kærtegne min pik og gav sig hen til den gensidige onani og jeg blev så optaget af synet af hende mens det foregik at jeg på en eller anden måde missede at hun fik sat et kondom på min pik :blink: :lol: så da hun satte sig overskrævs på mig og lod mig glide op i hende udbrød jeg “Vent fik vi kondom på ?” Men det var der, undskyld Jennifer at jeg fik gjort dig i tvivl et øjeblik så du mærkede efter ;) :lol: Tror ikke det var mig der var lidderlig, opstemt og uopmærksom men bare Jennifer der er en ferm tryllekunstner :rolleyes: :lol:

Efter den forvirring red den dejlige Jennifer mig både i Reverse Cowgirl, almindelig, doggy og i missionær og det er skønt at se Jennifer i alle stillingerne et smukt syn hele vejen igennem. 

Til sidst fik jeg dog lyst til at ligge ved siden af hende igen og og give hendes dejlige fisse finger igen mens jeg nød hendes krops reaktioner og bevægelser og hun gengældte med svensk. 

Da alarmen indikerede at vi nærmede os enden på vores dejlige frække møde satte jeg mig overskrævs på hende lod mine fingre lege i fissen og nød synet mens jeg gjorde mig selv færdig udover hendes bryster. 

Jennifer er en første klasses GP, en varm og udadvendt kvinde og et kvalitets besøg uden lige og det er en skam at det først er lykkedes mig at mødes med hende nu for første gang. 

Så tusind tak @JenniferRomantica for at finde tid til mig og tage godt imod mig jeg kommer meget gerne igen en anden gang hvor datoen passer mig men så tager jeg nok mere tid for jeg fik slet slet ikke nok af dig. ;) :D :wub: <3

Skrevet
Dillermand Junior skrev, for 8 minutter siden:

Tror ikke det var mig der var lidderlig, opstemt og uopmærksom men bare Jennifer der er en ferm tryllekunstner :rolleyes: :lol:

Mon ikke det var lidt en blanding? :lol: Lyder som en god oplevelse, jeg havde selv håbet på at nå forbi da hun var i Jylland, men det må vente til næste måned. :D

Redigeret af Eventyrmanden

Skrevet
  • Author
Eventyrmanden skrev, for 1 minut siden:

Mon ikke det var lidt en blanding? :lol: 

Måske men mest Jennifer der er en god trylkekunstner :P

Skrevet

Har mødt Jennifer da jeg også havde vagt i valby, og hun er virkelig en sød pige og virkelig smuk :)

Skrevet
  • Author
DanskeMaria skrev, for 27 minutter siden:

hun er virkelig en sød pige og virkelig smuk :)

Det er hun nemlig :D

Skrevet
DanskeMaria skrev, for 38 minutter siden:

Har mødt Jennifer da jeg også havde vagt i valby, og hun er virkelig en sød pige og virkelig smuk :)

Jeg kan kun stemme i - Jennifer er en éner :wub:

Skrevet
  • Author
SiaUngQ skrev, for 26 minutter siden:

Jeg kan kun stemme i - Jennifer er en éner :wub:

Og du er sød og dejlig :wub: <3

Skrevet

Jeg kan slet ikke tååååle alt den ros altsååå.. Selvom jeg var lige ved at påstår at kondom"uheldet" måtte vidne om hvor flydende jeg formår at gøre hele oplevelsen:P:lol:.. Indtil jeg huskede hvor ydmyg jeg faktisk er:rolleyes:.. Du fik lige gjort mig selv helt i tvivl:lol:.. 

Jeg nød dit selskab hele vejen igennem og jeg ser voldsomt frem til at vores kalendere engang passer sammen igen<3:wub:.. 

Skrevet
  • Author
JenniferRomantica skrev, for 6 minutter siden:

Selvom jeg var lige ved at påstår at kondom"uheldet" måtte vidne om hvor flydende jeg formår at gøre hele oplevelsen:P:lol:.. 

Jeg er stadig forvirret over hvornår det kondom røg på :blink: :lol: Du må have Ninja kondom påføringsskills, har oplevet at nogen let og flydende ubesværet smider det på men aldrig før så jeg ikke opdager det :shock: 

Skrevet
  • Author
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

Jeg nød dit selskab hele vejen igennem og jeg ser voldsomt frem til at vores kalendere engang passer sammen igen<3:wub:.. 

Det er kun et spørgsmål om tid :D I det øjeblik der er en dato jeg kan så får du en sms igen :wub:

Skrevet
  • Author

Det er hun da bestemt :D @JenniferRomantica er både lækker, behagelig og imødekommende, en kvinde med en dejlig humor og glimt i øjet, en dejlig orkan af energi, dejligt indlevende i sexen og nåh ja en tryllekunstner med et kondom ;-) :wub:

Skrevet

Hun er VERDENS dejligeste pige. Og jeg elsker hende af hele mit hjerte. Men det er jeg sikker på Jennifer godt ved ;-) jeg vil anbefalede hende til hver en tid <3

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.