Hop til indhold

Slow blow hos Nina, god værdi for pengene

Featured Replies

Skrevet

Efter at have læst meget godt om Nina's orale evner tænkte jeg at det var forsøget værd at kigge forbi hende og selv prøve det. Hun holder til et, for mig, bekvemt område og jeg fik sat en tid op med hende uden problemer. Stedet kunne godt være mere diskret, men det var en grå formiddag og jeg er efterhånden øvet i at snige mig afsted til den slags og kom fint indenfor i et nydeligt rødstensrækkehus. 

Nina er en petit størrelse, sød og venlig, med en ret stram krop og et ansigt der, efter min mening, ser fuldstændigt almindeligt ud, ikke en jeg ville vende mig efter på gaden, ikke en jeg normalt ville betale for at have sex med, men hendes væsen var vindende. Vi listede os ovenpå, jeg på strømpesokker og her opstod det eneste faretruende moment, spejlglatte, stejle trappetrin i lakeret fyrretræ...:shock: heldigvis var der lagt anti-skrid striber (hedder det, det?) på så det var muligt at komme op og ned uden at brække halsen og vi kom ind på hendes værelse. Alle andre døre var lukkede men udfra skoene i entreen at dømme var der flere piger i huset, men der var stille og ikke som andre har nævnt, larm og ballade. 

Inde på værelset afregnede vi digitalt for 10 minutters blow med kondom, jeg valgte denne ydelse for at finde ud af om jeg kunne komme på den tid og for at se hvad man egentlig kan få for 300 kr nu til dags, skulle det ikke lykkedes at fyre kanonen af ville det ikke være det store tab og jeg altid vælger blow med kondom. vi smed tøjet og hendes krop er fin, små naturlige bryster og veltrænet, hvilket jeg sætter pris på. Det ærgrer mig når helt unge piger har en slap muskeltoning der røber at de intet gør for at holde de sprøde former ved lige, jeg er selv i god form og bliver tændt af piger der også holder formen og dermed formerne ved lige, uden at der behøver at gå bodybuilding eller crossfit i den. 

Jeg fik besked på at placere mig på sengen og blev her lidt nervøs, jeg havde kun en kvartstiv pik, der var ikke lagt op til lir og det er helt forståeligt til den tid/pris og hun tog kondomet frem, men det gik fint, hun fik sat det på og begyndte sit slow blow og hurtigt blev jeg helt stiv. Nina kan noget med hendes mund, det er tydeligt at hun kan lide at slikke, hvilket er et kæmpe plus og jeg fik lov til at røre hendes krop, hvilket var dejligt og gjorde det mindre klinisk. Hendes meget bløde berøringer af nosserne og mundarbejde var dejligt og pirrende og jeg kom til tiden, om man så må sige, ret heftigt endda, efter at jeg havde sat tempoet lidt op et par gange, hvilket hun var helt ok med. Hun var rigtig sød til at fjerne kondomet og tørre lidt efter, idet hele taget var hun meget sød og serviceminded hele vejen igennem på trods af det korte besøg. 

Hvis man er til slow blow så er hun et absolut fund til pengene, kondom eller ej, sød pige der kan lide at slikke pik og er god til det på sin helt egen måde og har en god krop at røre ved mens man bliver serviceret til priser som i gamle dage. Faktisk har jeg aldrig betalt så lidt for købesex og det var absolut godkendt, jeg har sjældent fået så god værdi for pengene. Har man ikke prøvet det, så har man ikke meget at tabe ved at gøre forsøget. 

Kommer jeg igen? Nej det tror jeg ikke, det er prøvet og det var godt, men næste besøg bliver hos en pige med fuld pakke, men jeg var på alle måder tilfreds med besøget og havde et smil på læberne da jeg sneg mig ud i gråvejret igen. 

Ærbødigst, Dr,Mabuse

• 1 month later...
Skrevet

Har besøgt hende nogle gange gennem årene. Super god til blow, og ærligeligt hun ikke sluger. Dog tømmer hun kuglerne helt inden hun stopper.

Har kneppet hende en enkelt gang og hun kan ikke tage ret meget. Jeg kan godt lide at kneppe igennem og det kan hun slet ikke ta, hun er et nips. 
Kan anbefale blow selvom hun ikke sluger….

Redigeret af Olsex

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.