Donny 30 Skrevet 12. Juli, 2023 (edited) Pas på med sociale netværk https://twitter.com/mistressmatisse/status/1676763121330028544 Redigeret 12. Juli, 2023 af Donny Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen jr. 664 Skrevet 13. Juli, 2023 Donny skrev, for 4 timer siden: Pas på med sociale netværk https://twitter.com/mistressmatisse/status/1676763121330028544 Gidder du uddybe? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 13. Juli, 2023 jensen jr. skrev, for 6 timer siden: Gidder du uddybe? Tweetet på dansk Hvis du er sexarbejder, så tænk MEGET grundigt over at deltage i Threads, for her er, hvad Mark Zuckerberg gjorde ved mig: Jeg havde en FB-konto som elskerinde Matisse, men FB skrabet mit juridiske navn fra et andet sted og ændrede derefter mit viste NAVN på min konto uden varsel/samtykke. Jep 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 907 Skrevet 13. Juli, 2023 Arne Jensen skrev, for 1 minut siden: Tweetet på dansk Hvis du er sexarbejder, så tænk MEGET grundigt over at deltage i Threads, for her er, hvad Mark Zuckerberg gjorde ved mig: Jeg havde en FB-konto som elskerinde Matisse, men FB skrabet mit juridiske navn fra et andet sted og ændrede derefter mit viste NAVN på min konto uden varsel/samtykke. Jep Og simplificeret: En sexarbejder oprettede en profil på Meta's nye platform Threads. Da Meta bla. også ejer Facebook, havde de data nok om denne sexarbejder til at identificere hende og ændrede hendes navn på Threads platformen til hendes rigtige navn. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen jr. 664 Skrevet 13. Juli, 2023 Eventyrmanden skrev, for 2 timer siden: Og simplificeret: En sexarbejder oprettede en profil på Meta's nye platform Threads. Da Meta bla. også ejer Facebook, havde de data nok om denne sexarbejder til at identificere hende og ændrede hendes navn på Threads platformen til hendes rigtige navn. hvor skammeligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Donny 30 Skrevet 13. Juli, 2023 Men allerede når man henter appen så får man nedenstående. Det er helt identisk med facebook, messenger og instagram og hvad Meta ellers har 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg