Hop til indhold

Threads: Næste problem for (naive?) prostituerede og kunder

Featured Replies

Skrevet

Pas på med sociale netværk

https://twitter.com/mistressmatisse/status/1676763121330028544

Redigeret af Donny

Skrevet
jensen jr. skrev, for 6 timer siden:

Gidder du uddybe?

Tweetet på dansk

Hvis du er sexarbejder, så tænk MEGET grundigt over at deltage i Threads, for her er, hvad Mark Zuckerberg gjorde ved mig: Jeg havde en FB-konto som elskerinde Matisse, men FB skrabet mit juridiske navn fra et andet sted og ændrede derefter mit viste NAVN på min konto uden varsel/samtykke. Jep

Skrevet
Arne Jensen skrev, for 1 minut siden:

Tweetet på dansk

Hvis du er sexarbejder, så tænk MEGET grundigt over at deltage i Threads, for her er, hvad Mark Zuckerberg gjorde ved mig: Jeg havde en FB-konto som elskerinde Matisse, men FB skrabet mit juridiske navn fra et andet sted og ændrede derefter mit viste NAVN på min konto uden varsel/samtykke. Jep

Og simplificeret: En sexarbejder oprettede en profil på Meta's nye platform Threads. Da Meta bla. også ejer Facebook, havde de data nok om denne sexarbejder til at identificere hende og ændrede hendes navn på Threads platformen til hendes rigtige navn.

Skrevet
Eventyrmanden skrev, for 2 timer siden:

Og simplificeret: En sexarbejder oprettede en profil på Meta's nye platform Threads. Da Meta bla. også ejer Facebook, havde de data nok om denne sexarbejder til at identificere hende og ændrede hendes navn på Threads platformen til hendes rigtige navn.

hvor skammeligt

Skrevet
  • Author

Men allerede når man henter appen så får man nedenstående. Det er helt identisk med facebook, messenger og instagram og hvad Meta ellers har

billede.thumb.png.1e66fbf68fd750c7707340864fd5b416.png

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.