Hop til indhold

Erotisk massage? Hvad er "inluderet"?

Featured Replies

Skrevet

Jeg er ny GP-området, og vil gerne starte ud med at besøge en thai-massør, hvor der ikke skal være sex, men blot en massage, hvor hun måske er letpåklædt og pirre en med massage de helt rigtige steder.

Er det det man kan forvente, hvis man booker en erotisk massage? (som jeg kan se en del tilbyder) eller skal man booke noget andet?

På forhånd tak!

Skrevet

Hej Mads. Massage, sex og priser hos thaierne er lidt underlige. Normalt betaler du for massagen, f.eks olie massage i den tid du ønsker. Under massagen kan i så f.eks aftale et hj...under hj spørger hun om hun skal være nøgen... Og hvem vil ikke gerne se en nøgen kvinde? I KBH skal du så betale 500 + 300 + 300 for den oplevelse (hvis du får massage i en time), massagen tager typisk 45 min før det sjove.

Body to body indeholder typisk at hun er nøgen OG hj, men også her kan der forekomme mersalg.

Tantramassage er en blid erotisk massage for, men der inderholder ikke nogen form for happy ending, med mindre du betaler...

Et råd er, at beslutte dig inden du smider dig på briksen, hvad du vil have, for ellers kan du godt komme til at punge ud

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.