Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte idag Laila Bliv forkælet hos Tina Thai og Laila i Vanløse - Annoncelight

Anmeldelserne var lidt blandede men jeg tog chancen - fordi Tina normalt har god service

Oplevelsen var rigtig fin, både massagen og mellemspillet. 

Laila var meget givende og initiativrig hele vejen rundt.

Humør og kemi var fin.

Kan kun anbefales ved ønske om samlet pakke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bliver altså nødt til lige at komme med mit besyv….
Har været på stedet flere gange primært med Nanna (tror jeg hun kalder sig. Er enormt dårlig til at huske navne). 
I dag prøvede jeg OGSÅ Laila. 
Hun er altså ikke 41, nok nærmere de 50. 
Jeg ville nok aldrig tage en Fp med hende, synes ikke der er meget glimt i øjet på hende.
Da jeg kom, blev jeg tilbudt 2 piger for 400 ekstra, men det gad jeg faktisk ikke. Jeg fik så tilbudt massage af 2 piger, uden mer omkostning. Jeg bestiller altid en times massage og BJ på stedet. 
Sagde selvfølgelig ikke nej til en ekstra pige gratis. Men det gik som det oftest gør… de knevrer løs og glemmer der ligger én på briksen. 
Det var først da den anden pige gik efter ca 30 min at massagen blev ok… godt jeg ikke havde betalt ekstra for det! 
Da vi kom til BJ, var det nok mere et HJ… 
Man betaler for megafransk, men hun skulle helt tydeligt ikke bede om at få det i munden. 
Seancen sluttede 55 min efter jeg ankom.

Ingen gentagelse fra min side hos Laila, og så må jeg bare sige at stedet er efterhånden så uhumsk at jeg nok næppe kommer tilbage overhovedet. Hvorfor skal der stinke så meget af thaimad. 
Hvis man har én derhjemme så vær opmærksom på at dit tøj i den grad emmer af thai bagefter….

Jeg har heldigvis ikke….:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...