Hop til indhold

Recommended Posts

hvad dækker Fuld pakke over?  Massage og dansk? BTB? Formoder også fransk. Hvad med græsk?

kender nogen et godt sted poå sjælland med thai og græsk hvor de gør det frivillgt? Kan kun finde tråden hvor man lokker dem midt i akten.

Del dette indlæg

Link til indlæg

hvad dækker Fuld pakke over?  Massage og dansk? BTB? Formoder også fransk. Hvad med græsk?

kender nogen et godt sted poå sjælland med thai og græsk hvor de gør det frivillgt? Kan kun finde tråden hvor man lokker dem midt i akten.

Er der slet ikke nogen der vil be eller afkræfte at fuld pakke ikke er med græsk?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Hurtigkarl

Du ligger en forespørgsel ind ang. fuld pakke

7 min. efter rykker du og spørger om der slet ikke er nogen der kan bekræfte.

Giv nu folk tid til at komme hjem fra arbejde, det er ikke alle der sidder på EG det meste af dagen.

Jeg har aldrig hørt om at der følger græsk med i fuld pakke og har aldrig selv fået det

Jeg tror det er meget sjældent en thai tilbyder græsk

the rider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Hurtigkarl

N u var det mig der var lige hurtig nok, jeg undskylder, så kun på klokken ikke på datoen, beklager meget   :eek:

jeg har aldrig oplevet dyb fransk heller men er sikker på det fåes, ved bare ikke hvor

the rider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det går nok både mht svartiden  :-P  og hvis man må nøjes med alm afslutning. Ville bare gerne prøve enten gæsk eller dyb fransk (ingen af delene hårde versioner)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det går nok både mht svartiden  :-P  og hvis man må nøjes med alm afslutning. Ville bare gerne prøve enten gæsk eller dyb fransk (ingen af delene hårde versioner)

Det findes skam.

Jeg har flere steder fået græsk også.

Det handler nok også om at have den helt rigtige kemi når snakken falder på en "græker"

Men der er langt i mellem, og det er et stykke tid siden desværre, så du må nok bare prøve dig lidt frem.

Det er dog min erfaring, at det sjældent er de helt unge modeller der er friske på det græske.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg undre mig lidt over, at en person der stiller et spørgsmål i december, rykker for svar i april.

Hvis du virkelig var interesseret, kunne du da bare have spurgt, en af de mange thaipiger du må have fået massage af siden december, det er vel egentligt også dem der må kunne give det korrekte svar, jeg kan jo sagtens sige at det er en del af "fuld pakke" men hvis pigen ikke syntes det, SÅ ER DET JO IKKE DET! VEL. 

Men godt jagt i virkelighedden og vid, at jo flere penge jo mere er der i "fuld pakke" ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...