Hop til indhold
Joan

DANSK DEJLIG TRUNTE

Recommended Posts

Joan skrev, for 1 minut siden:

Hvad siger folkens om hende her nogen erfaringer 

https://annoncelight.dk/showad/365826

Har besøgt hende for lang tid siden, og uden tvivl den værste oplevelse jeg nogensinde har haft, stedet var ulækkert, pigen lugtede og hun var generalt bare langt fra det ønskede... Jeg gik igen efter 5 min...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er gået under mange navne og er vist mest kendt for at aflyse i sidste øjeblik. 
 

Kontakt Lina BBW hvis du ønsker en ‘dejlig dansk trunte’

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mødte hende første gang da hun var 18 år. 

Da var hun sød, slank og utrolig dejlig. Jeg fik lavet film med hende i flere omgange og mødte hende løbende 2 år frem. 

For hver gang blev hun dog mere og mere udsultet af energi og mit indtryk er at det bare er gået ned af bakke for hende siden da....

Det ændre dog ikke på, at hun jo kan have gode dage hvor oplevelsen nok er god. Men hun har altså været igang siden hun var 15 - 16 år gammel, så vil tro at hun er tømt for energi nu. 

Meget sørgeligt og jeg håber jeg tager fejl...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sharky skrev, 1 time siden:

Hun er gået under mange navne og er vist mest kendt for at aflyse i sidste øjeblik. 
 

Kontakt Lina BBW hvis du ønsker en ‘dejlig dansk trunte’

Hvor finde jeg hende hen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for info. Havde kig på hende sidste år, da jeg eksperimentede meget med forskellige kvinder og ville gerne møde hende og sexe i naturen. På sin annonce havde hun et video klip og virkede sød. Overraskende at høre hun har været i gang siden hun var 15-16 år og rystende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...