Hop til indhold

Kaya som pt. er i Vejle. (Meget positivt)

Featured Replies

Skrevet

Først et klikbart link :-)  https://annoncelight.dk/showad/314335

Jeg har besøgt Kaya, i Vejle. Hun holder til i en Lejlighed. Et helt ok sted, og der er masser af pladser at stille bilen på.  Og der er mulighed for bad. 

Jeg var på jagt efter en body2body med Lingam.  Og det var 100% det jeg fik.  Og ja det er den smukke pige på billederne som man møder.  Og nej der er ikke pyntet på dem.  what you see is what you get.   Jeg kommer klart til at besøge hende igen, da hun yder den service jeg søger. Og så var hun bare super flink og smuk. 

Hun sagte at hun desværre kun er i Danmark til på Fredag.   Men heldvis nok kommer tilbage i aug.   Jeg bliver i hvert fald stamkunde, hvis hun gider at se mig igen...

Skrevet

Hun er skøn, og ja - uimodståelig dejlig krop og lingam … :x

Redigeret af LillePalle99

Skrevet
  • Author
AlexCH skrev, 1 time siden:

Hvordan var afslutning?

Jeg ved ikke lige hvad jeg skal svare til det.  Lingam er jo et HJ.  Men hvor der er mere fokus på at det er massage.   For mig er Lingam noget bedre end bare et kedeligt HJ. 

Skrevet

Så var det min tur til at besøge Kaya.

WOW en pige der møder en i døren.

Smuk og smilende.

Vi få lige den aftalte tid bekræftet og så går vi ellers i gang med at gøre klar til massagen.

Sikke en lækker en af slagsen, hun havde smidt tøjet og var over hele kroppen. Meget nærværende. Da jeg skal vende mig om på ryggen har var vi flere gange øjenkontakt med den sødeste glød i øjnene.

Så er du til intim Massage og b2b bør du besøge hende når hun er i nærheden. Jeg har tænkt mig at holde øje med hvor hun tager hen så hun kan besøges igen.

Havde taget 60 min Massage med gensidig berøring.

Skrevet

Rygter siger hun er videre/på vej hjem i dag fredag?

Tak for endnu en beretning, bliver kun mere og mere irriteret over jeg ikke når at aflægge denne skønhed et visit.

Skrevet
Listelømmel skrev, for 3 timer siden:

Rygter siger hun er videre/på vej hjem i dag fredag?

Tak for endnu en beretning, bliver kun mere og mere irriteret over jeg ikke når at aflægge denne skønhed et visit.

Hej listelømmel.

Hun sagde selv hun regnede med at tage til århus.

Skrevet
  • Author
besøgsven skrev, den 14.7.2023 at 17:33:

Hej listelømmel.

Hun sagde selv hun regnede med at tage til århus.

Ja i august. Hun er taget hjem.  Hvis ikke hun har lavet noget om, siden mit sidste besøg. 

Redigeret af elwis

Skrevet
elwis skrev, for 58 minutter siden:

Ja i august. Hun er taget hjem.  Hvis ikke hun har lavet noget om, siden mit sidste besøg. 

Var hos hende i vejle i fredags  der sagde hun at hun ville tage til Århus. Men tænker det er velfortjent med en tur hjem.

• 4 weeks later...
Skrevet
  • Author

Nogle som ved hvornår hun er tilbage..  

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.