sgrthai 0 Skrevet 27. December, 2013 Hej Er der nogen der kan fortælle mig hvor jeg kan finde thaipiger til eventuel sex? Jeg søger noget der ikke er mod betaling.... En form for datingsite eller andet men det skal ikke koste noget...? Håber der er nogen der ved hvordan man finder de lækre thaipiger!! På forhånd tak! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldfinger 354 Skrevet 27. December, 2013 Jeg går ud fra, at geografien er underordnet, da du intet nævner herom. Jeg tror det bliver svært at finde i Danmark, men der findes flere udenlandske sites som fx. http://www.thailovelinks.com/?ovchn=GGL&ovcpn=English+Denmark+Thai+Dating&ovcrn=thai+dating+exact&ovtac=PPC&gclid=CIeTz_2_0LsCFYZd3godwi0A7A Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sgrthai 0 Skrevet 27. December, 2013 Tak... Og sorry,,, det skal være på sjælland! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sgrthai 0 Skrevet 27. December, 2013 ikke en god side..... man skal betale et medlemsskab af 200 kroner for 1 måned før dem man skriver til kan se den besked man har sendt dem! ØV! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldfinger 354 Skrevet 27. December, 2013 ikke en god side..... man skal betale et medlemsskab af 200 kroner for 1 måned før dem man skriver til kan se den besked man har sendt dem! ØV! Det vrimler med sider og nogle er da sikkert værre end andre. Du kan også "fedte" dig ind et sted og blive inviteret til en fest, hvor der er thaier eller filippinere, men det kræver selvfølgelig lidt networking, hvis ikke man lige har en "forbindelse". Asiaterne holder flere årlige fester og der er altid en blanding af faste forhold - piger/kvinder, der af den ene eller anden årsag, ikke længere er sammen med sin danske mand og så måske enkelte, der er på besøg på turistvisa. Derudover er der altid nogle, der har kontakt til en søster, kusine eller...., der søger en dansk mand. Men det er en anelse uklart, hvad du egentlig søger, når du beskriver det som "Er der nogen der kan fortælle mig hvor jeg kan finde thaipiger til eventuel sex?" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg