Hop til indhold
Anders_k

Rikke i Bording (privat-diskret.dk)

Recommended Posts

Jeg havde i dag fornøjelsen af at besøge Rikke i Bording.
http://www.privat-diskret.dk/index.php/classifeds?controller=classifieds&task=detail&id=175

Jeg blev mødt i døren af en fantastisk sød, dejlig, smilende og ikke mindst naturlig pige.
Vi fik aftalt, hvad der skulle foregå og jeg tog et hurtigt bad inden jeg endte i sengen sammen med Rikke. Hun fortalte at hun var en rigtig kysse-nusse-pige og det er bestemt ikke løgn!
Vi kyssede og kælede med hinanden et godt stykke tid, inden jeg bevægede mig ned mellem hendes ben og fik pillet hendes trusser af. Under dem gemmer hun på en fantastisk lille silkeblød og velduftende mis, så det var virkelig dejligt at slikke hende. Det virkede bestemt også som om hun kunne lide det, hvilket bare gør det så meget bedre! Enten er hun en dygtig skuespiller eller også endte det med at hun kom af det.

Det havde fået godt gang i mig at slikke Rikke, så nu var jeg klar til lidt superfransk. På det område er Rikke virkelig god! En kælen tunge, bløde læber og hænder er sjældent blevet brugt så godt før! Efter et stykke tid spørger hun om det ikke er på tide jeg kommer inden for i varmen og det kan jeg jo kun sige ja til. Vi får monteret kondomet og Rikke sætter sig op på mig. Da det er først på dagen kræver det et par forsøg inden jeg til sidst glider op i hende og det er virkelig dejligt! Hun rider mig mens vi kysser og jeg har svært ved at finde ud af om mine hænder skal tage fat i hendes fantastiske numse eller de dejlige små strittende bryster, så der bliver skiftet lidt frem og tilbage.

Vi skifter lidt rundt og ender til sidst med doggystyle, der er helt fantastisk med Rikke. Jeg bliver nødt til at holde flere pauser for ikke at komme med det samme. Bare synet af hendes dejlige numse er næsten nok til at gøre det! Til sidst sker det uundgåelige dog og jeg må overgive mig i en dejlig orgasme.

Derefter ligger vi og snakker og griner lidt sammen. Rikke er en utrolig dejlig pige at være sammen med. Hun kysser fantastisk, giver himmelsk oralsex og selve sexen er som med den mest fantastiske kæreste man kan forestille sig. Og så er hun bare en rigtig sød og charmerende pige.

Det kan godt være det er mig, der er lidt sær, men jeg må indrømme at jeg fandt det ekstra tiltrækkende at hun havde briller på. De blev dog taget af inden hun skulle "arbejde", men gav lige lidt ekstra til kæresteoplevelsen eller "naboens datter"-fantasien eller hvad det nu var  :???: .

Konklusionen må være at Rikke er en helt fantastisk pige, der fortjener den største anbefaling.

Det er bestemt ikke sidste gang, jeg kører til Bording!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Super fin anmeldelse. Jeg har selv haft fornøjelsen at Rikke og hun er uden tvivl en dejlig kvinde. GFE-sex, når det er bedst. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...